Trinny i Susannah po wizycie w Polsce
Spotkanie z gwiazdami ubarwił pokaz mody marek Ultimate Fashion: Esprit, New Look, River Island, Wallis i Aldo oraz występ kwartetu Forte. Event poprowadził Olivier Janiak.
Trinny i Susannah przyjechały na zaproszenie Galerii Mokotów i był to ich pierwszy pobyt w Polsce. Stylistki stworzyły własny sposób kwalifikowania kobiecych sylwetek. Modowym metamorfozom poddały już ponad 5 000 kobiet. Zgodnie z tym co twierdza na swojej stronie internetowej przyjemność czerpią nie z pozytywnych recenzji swoich programów czy książek, ale ze świadomości, że zainspirowały tak wiele kobiet do tego, by zaakceptowały swoje ciała takimi,jakimi są i nauczyły się je właściwie eksponować. Podczas eventu w Galerii Mokotów na przykładach zaprezentowały poszczególne 12 typów sylwetek - Kregiel, Kielich, Klepsydra, Rożek, Wiolonczela, Jabłko, Kolumna, Dzwon, Wazon, Cegła, Lizak, Gruszka. Unaoczniły również swoją tezę, że do każdej figury można dobrać takie ubranie, które uwypukli wszystkie atuty, ukrywając jednocześnie wady.
Do stylizacyjnych metamorfoz ubrania ze swoich kolekcji użyczyły marki: Aldo, Big Star, Cubus, Caterina, Escada Sport, Esprit, Hexeline, Marks&Spencer, Mango, New Look, Pandora, Prima Moda, Wallis, Nine West, River Island i Vision Express. Wszystkie finalistki otrzymały na własność stroje w których wystąpiły podczas metamorfoz. Za makijaż odpowiedzialny był salon Sephora, gdzie nad wszystkim czuwał Sergiusz Osmanski. Fryzury finalistek wykonano w salonie Expert w Galerii Mokotów. Za fryzury modelek, które wystąpiły w pokazie mody odpowiadał salon Dessange Paris.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Ile kalorii ma jabłkoJak chronić dom przed piorunami i burzą
Wersja do druku
Szukaj
Co powinnaś wiedzieć o ochronie przeciwsłonecznej? 3 fakty na temat SPF
Czego potrzebuje skóra wiosnÄ… i latem? Zdecydowanie nawilżenia i regeneracji, ale także bardzo skutecznej ochrony przeciwsÅ‚onecznej. Kosmetolodzy wsk
Jakie gadżety reklamowe na targi?
Targi handlowe stanowią istotną platformę dla firm, aby promować swoje produkty i usługi, nawiązywać kontakty biznesowe oraz budować swoją markę. Jedn
Glinka kosmetyczna - dlaczego warto wykorzystywać ten składnik?
Glinki kosmetyczne, stosowane już w starożytnoÅ›ci, zapewniaÅ‚y piÄ™knÄ… skórÄ™ i gÅ‚adkie ciaÅ‚o zarówno kobietom, jak i mężczyznom. W skÅ‚adzie znajdujÄ
Produkty Danio – rozkoszna kremowość w kubeczku, saszetce lub butelce
Coraz wiÄ™cej osób zwraca uwagÄ™ nie tylko na smak, ale również na jakość i wartość odżywczÄ… produktów spożywczych. Producenci żyw
Medycyna estetyczna - poznaj kilka przykładowych zabiegów
Dla niektórych osób wyglÄ…d zewnÄ™trzny odgrywa znaczÄ…cÄ… rolÄ™ w życiu spoÅ‚ecznym oraz zawodowym. Dążenie do ideaÅ‚u piÄ™kna skÅ‚ania wiele