BÄ™dÄ…c producentem różnego rodzaju towarów lub dostawcÄ… usÅ‚ug, warto zadbać o wspóÅ‚pracÄ™ z sieciami sklepów. DziÄ™ki temu można dotrzeć ze swoimi propozycjami do znacznie wiÄ™kszego grona klientów. Jak to zrobić? W wielu przypadkach taka opcja jest dostÄ™pna caÅ‚kowicie online – warto jednak najpierw dowiedzieć siÄ™ wiÄ™cej na ten temat.

Partnerzy handlowi sklepu convenience – jacy producenci mogÄ… siÄ™ zgÅ‚osić?

SzukajÄ…c odpowiedniego partnera biznesowego jako dostawca, warto w pierwszej kolejnoÅ›ci okreÅ›lić, jaki rodzaj sklepu bÄ™dzie najlepszym wyborem. Zależnie od rodzaju produkowanych towarów lub dostarczanych usÅ‚ug odpowiedź może być nieco inna. Dość uniwersalnÄ… opcjÄ… sÄ… jednak sklepy typu convenience – lokale najpopularniejszych sieci w Polsce można znaleźć praktycznie wszÄ™dzie, zarówno w najwiÄ™kszych miastach, jak i niewielkich miejscowoÅ›ciach. DziÄ™ki temu można liczyć na bezproblemowe dotarcie z ofertÄ… do bardzo dużej grupy klientów, a tym samym skuteczne budowanie renomy marki.

WÅ›ród firm, które mogÄ… skorzystać na takim rozwiÄ…zaniu, można wskazać m.in. producentów:

  • alkoholi – piw, win, trunków wysokoprocentowych lub gotowych drinków;

  • piw i win bezalkoholowych;

  • tzw. impulsowych produktów spożywczych – sÅ‚onych przekÄ…sek, mrożonek, lodów czy napojów;

  • Å›wieżego jedzenia – mowa m.in. o nabiale, rybach, wÄ™dlinach, owocach czy warzywach;

  • gotowych daÅ„ oraz przekÄ…sek;

  • pieczywa i wyrobów cukierniczych;

  • produktów niespożywczych – np. prasy, papierosów, artykuÅ‚ów aptecznych, artykuÅ‚ów chemiczno-kosmetycznych.

Czy dostawcy usÅ‚ug również mogÄ… wspóÅ‚pracować ze sklepami convenience?

Jak najbardziej – sklepy tego rodzaju charakteryzujÄ… siÄ™ ofertÄ… Å‚Ä…czÄ…cÄ… zarówno produkty spożywcze, jak i różne usÅ‚ugi dostÄ™pne dla klientów. DziÄ™ki temu wspóÅ‚praca może być dobrym wyborem również dla firm obsÅ‚ugujÄ…cych doÅ‚adowania GSM, pÅ‚atnoÅ›ci rachunków, bony pÅ‚atnicze, bilety miejskie czy usÅ‚ugi kurierskie. DokÅ‚adna lista może zależeć od wybranej sieci sklepów. Warto na poczÄ…tku skontaktować siÄ™ z potencjalnym partnerem lub odwiedzić stronÄ™ internetowÄ… firmy, by okreÅ›lić, czy bÄ™dzie to odpowiedni wybór.

Co musi zrobić dostawca, by produkty z jego oferty trafiÅ‚y do sklepów?

Odpowiedź na to pytanie można podać na przykÅ‚adzie Å»abki – najwiÄ™kszej sieci sklepów convenience w Polsce. Potencjalni partnerzy biznesowi, którzy chcÄ… rozpocząć wspóÅ‚pracÄ™ z tÄ… firmÄ…, muszÄ… jedynie wypeÅ‚nić formularz dostÄ™pny na stronie internetowej Å»abki. Informacje wymagane od dostawcy obejmujÄ… podstawowe dane (nazwa firmy wraz z danymi osoby kontaktowej), a także informacje o oferowanych produktach lub usÅ‚ugach. NastÄ™pnie wystarczy przesÅ‚ać zgÅ‚oszenie i poczekać na odpowiedź.

Co mogÄ… zyskać partnerzy handlowi popularnej sieci sklepów?

Partnerzy handlowi stawiajÄ…cy na takie rozwiÄ…zanie mogÄ… liczyć przede wszystkim na znaczny wzrost dochodów oraz zwiÄ™kszenie rozpoznawalnoÅ›ci marki. DziÄ™ki temu można skutecznie budować Å›wiadomość na temat firmy wÅ›ród konsumentów nawet jako poczÄ…tkujÄ…cy producent. Co wiÄ™cej, wspóÅ‚praca w takim modelu pozwala zdobyć dodatkowe fundusze na dalsze rozwijanie oferty i jeszcze lepsze speÅ‚nianie potrzeb klientów.


Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku