SÅ‚ynni biznesmeni bywali nie tylko skuteczni, ale także inspirujÄ…cy. Zino Davidoff, wizjoner i twórca marki niewÄ…tpliwie należaÅ‚ do tej grupy osób, które zostawiajÄ… po sobie nie tylko cenne marki i Å›wietnie funkcjonujÄ…ce firmy, ale także wartoÅ›ci inspirujÄ…ce pokolenia.  Przy okazji wprowadzenia nowych opakowaÅ„ kaw przypominamy filozofiÄ™ Zino, która po dziÅ› dzieÅ„ ksztaÅ‚tuje markÄ™ Davidoff.


Zino Davidoff: „Cenić wysokÄ… jakość to cenić smak życia”

Zino Davidoff odnosiÅ‚ sukcesy nie tylko w biznesie, ale także w życiu prywatnym i towarzyskim. Zawsze dbaÅ‚ o jakość relacji z ludźmi, byÅ‚ uważny na partnera w rozmowach, ceniÅ‚ chwile z bliskimi. DbaÅ‚ość o jakość przeÅ‚ożyÅ‚ także na biznes –doglÄ…daÅ‚ jakoÅ›ci skÅ‚adników swoich produktów, odwiedzaÅ‚ plantacje i partnerów biznesowych. TÄ™ wartość kultywuje siÄ™ w firmie do dziÅ› -  na przykÅ‚ad kawy Davidoff powstajÄ… wyÅ‚Ä…cznie z ziaren arabiki pochodzÄ…cych z najlepszych upraw na Å›wiecie, dbaÅ‚ość o jakość jest widoczna na każdym etapie produkcji. Takie dziaÅ‚ania ugruntowaÅ‚y pozycjÄ™ marki na rynku kawy premium, o czym Å›wiadczy jej dynamiczny rozwój i wzrosty sprzedaży w wielu krajach. 

Zino Davidoff: „Nie twórz mody, kultywuj kulturÄ™” 

Zino pozostawaÅ‚ w zgodzie ze sobÄ…, swoje życiowe wartoÅ›ci przekÅ‚adajÄ…c na biznes. Rozpoczynanie dnia od wypicia jednej lub dwóch filiżanek ulubionego espresso byÅ‚o dla niego przyjemnym i ważnym rytuaÅ‚em.  Swoim konsumentom chciaÅ‚ dać dokÅ‚adnie takÄ… samÄ… jakość, jakiej oczekiwaÅ‚ dla siebie. Konsekwentnie dbaÅ‚ także o wizerunek dżentelmena, a w życiu staraÅ‚ siÄ™ zachować harmoniÄ™ i balans. SpeÅ‚niÅ‚ siÄ™ nie tylko w życiu zawodowym, ale i prywatnym, jako szczęśliwy mąż i ojciec.  Jego filozofia „zest for life”, czyli radoÅ›ci życia i celebracji cennych chwil jest dziÅ› przesÅ‚aniem najnowszej kampanii kaw marki Davidoff. 

Zino Davidoff: „JeÅ›li potrafisz poczuć takt muzyki, potrafisz też zataÅ„czyć wszystko” 
ObserwujÄ…c uważnie otoczenie możesz zareagować odpowiednio na każdÄ… sytuacjÄ™ - mawiaÅ‚ Zino Davidoff.  Historia jego firmy jest doskonaÅ‚ym przykÅ‚adem zastosowania tej filozofii. Zino Davidoff wiele podróżowaÅ‚, sam doglÄ…daÅ‚ firm i czÄ™sto je odwiedzaÅ‚. Uważnie obserwowaÅ‚ otoczenie biznesowe i wiedziaÅ‚, jak zareagować, gdy zmieniaÅ‚y siÄ™ warunki, w których funkcjonowaÅ‚a firma. Dzisiaj marka Davidoff uważnie obserwuje konsumentów i stale siÄ™ rozwija, o czym Å›wiadczÄ… zmiany opakowaÅ„ kaw Davidoff, które zostaÅ‚y Å›wietnie ocenione w badaniach konsumenckich. 

Kawa Davidoff – ta sama jakość w nowych, stylowych opakowaniach 

Zmieniona szata graficzna jest teraz nowoczesna i minimalistyczna. Nowym, charakterystycznym elementem opakowaÅ„ kaw Davidoff jest poÅ‚yskujÄ…cy pasek na opakowaniu w innym kolorze w zależnoÅ›ci od linii produktowej kawy: zÅ‚oty przypisany jest do kawy mielonej i rozpuszczalnej Fine Aroma, czerwony – do kawy mielonej i rozpuszczalnej Rich Aroma, brÄ…zowy charakteryzuje kawÄ™ mielonÄ… i rozpuszczalnÄ… Espresso 57 Intense. Kawa palona mielona Davidoff dostÄ™pna jest w opakowaniach po 250 gram, a kawa rozpuszczalna w sÅ‚oikach o pojemnoÅ›ci 100 gram. 

         
Sugerowana cena detaliczna kawy: kawa mielona: 26 zł; kawa rozpuszczalna: 31 zł

Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku