Cichsze reklamy w radiu i TV
Obecnie KRRiT wprowadzając od dnia dzisiejszego nowelizacji rozporządzenia o działalności reklamowej i telesprzedaży w programach radiowych i telewizyjnych podkreśliła, że skoki głośności dźwięków "w niezaprzeczalny sposób naruszają komfort psychiczny odbiorcy w czasie emisji programu". To właśnie od dziś poziom głośności reklam będzie odgórnie ustalany przez KRRiT.
W przypadku, gdy nadawcy nie zastosują się do samodzielnego kontrolowania głośności reklam będą na nich nakładane kary, sięgające połowy opłat za częstotliwości lub będą one wynosiły do 10% przychodu nadawcy, osiągniętego w poprzednim roku podatkowym.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Co powinnaś wiedzieć o ochronie przeciwsłonecznej? 3 fakty na temat SPF
Czego potrzebuje skóra wiosnÄ… i latem? Zdecydowanie nawilżenia i regeneracji, ale także bardzo skutecznej ochrony przeciwsÅ‚onecznej. Kosmetolodzy wsk
Jakie gadżety reklamowe na targi?
Targi handlowe stanowią istotną platformę dla firm, aby promować swoje produkty i usługi, nawiązywać kontakty biznesowe oraz budować swoją markę. Jedn
Glinka kosmetyczna - dlaczego warto wykorzystywać ten składnik?
Glinki kosmetyczne, stosowane już w starożytnoÅ›ci, zapewniaÅ‚y piÄ™knÄ… skórÄ™ i gÅ‚adkie ciaÅ‚o zarówno kobietom, jak i mężczyznom. W skÅ‚adzie znajdujÄ
Produkty Danio – rozkoszna kremowość w kubeczku, saszetce lub butelce
Coraz wiÄ™cej osób zwraca uwagÄ™ nie tylko na smak, ale również na jakość i wartość odżywczÄ… produktów spożywczych. Producenci żyw
Medycyna estetyczna - poznaj kilka przykładowych zabiegów
Dla niektórych osób wyglÄ…d zewnÄ™trzny odgrywa znaczÄ…cÄ… rolÄ™ w życiu spoÅ‚ecznym oraz zawodowym. Dążenie do ideaÅ‚u piÄ™kna skÅ‚ania wiele