Słynni biznesmeni bywali nie tylko skuteczni, ale także inspirujący. Zino Davidoff, wizjoner i twórca marki niewątpliwie należał do tej grupy osób, które zostawiają po sobie nie tylko cenne marki i świetnie funkcjonujące firmy, ale także wartości inspirujące pokolenia.  Przy okazji wprowadzenia nowych opakowań kaw przypominamy filozofię Zino, która po dziś dzień kształtuje markę Davidoff.


Zino Davidoff: „Cenić wysoką jakość to cenić smak życia”

Zino Davidoff odnosił sukcesy nie tylko w biznesie, ale także w życiu prywatnym i towarzyskim. Zawsze dbał o jakość relacji z ludźmi, był uważny na partnera w rozmowach, cenił chwile z bliskimi. Dbałość o jakość przełożył także na biznes –doglądał jakości składników swoich produktów, odwiedzał plantacje i partnerów biznesowych. Tę wartość kultywuje się w firmie do dziś -  na przykład kawy Davidoff powstają wyłącznie z ziaren arabiki pochodzących z najlepszych upraw na świecie, dbałość o jakość jest widoczna na każdym etapie produkcji. Takie działania ugruntowały pozycję marki na rynku kawy premium, o czym świadczy jej dynamiczny rozwój i wzrosty sprzedaży w wielu krajach. 

Zino Davidoff: „Nie twórz mody, kultywuj kulturę” 

Zino pozostawał w zgodzie ze sobą, swoje życiowe wartości przekładając na biznes. Rozpoczynanie dnia od wypicia jednej lub dwóch filiżanek ulubionego espresso było dla niego przyjemnym i ważnym rytuałem.  Swoim konsumentom chciał dać dokładnie taką samą jakość, jakiej oczekiwał dla siebie. Konsekwentnie dbał także o wizerunek dżentelmena, a w życiu starał się zachować harmonię i balans. Spełnił się nie tylko w życiu zawodowym, ale i prywatnym, jako szczęśliwy mąż i ojciec.  Jego filozofia „zest for life”, czyli radości życia i celebracji cennych chwil jest dziś przesłaniem najnowszej kampanii kaw marki Davidoff. 

Zino Davidoff: „Jeśli potrafisz poczuć takt muzyki, potrafisz też zatańczyć wszystko” 
Obserwując uważnie otoczenie możesz zareagować odpowiednio na każdą sytuację - mawiał Zino Davidoff.  Historia jego firmy jest doskonałym przykładem zastosowania tej filozofii. Zino Davidoff wiele podróżował, sam doglądał firm i często je odwiedzał. Uważnie obserwował otoczenie biznesowe i wiedział, jak zareagować, gdy zmieniały się warunki, w których funkcjonowała firma. Dzisiaj marka Davidoff uważnie obserwuje konsumentów i stale się rozwija, o czym świadczą zmiany opakowań kaw Davidoff, które zostały świetnie ocenione w badaniach konsumenckich. 

Kawa Davidoff – ta sama jakość w nowych, stylowych opakowaniach 

Zmieniona szata graficzna jest teraz nowoczesna i minimalistyczna. Nowym, charakterystycznym elementem opakowań kaw Davidoff jest połyskujący pasek na opakowaniu w innym kolorze w zależności od linii produktowej kawy: złoty przypisany jest do kawy mielonej i rozpuszczalnej Fine Aroma, czerwony – do kawy mielonej i rozpuszczalnej Rich Aroma, brązowy charakteryzuje kawę mieloną i rozpuszczalną Espresso 57 Intense. Kawa palona mielona Davidoff dostępna jest w opakowaniach po 250 gram, a kawa rozpuszczalna w słoikach o pojemności 100 gram. 

         
Sugerowana cena detaliczna kawy: kawa mielona: 26 zł; kawa rozpuszczalna: 31 zł

Podobne artykuły: