Tchibo obchodzi 60-te urodziny. Wszystko zaczęło się w Hamburgu w 1949 r. Wtedy to Max Herz wpadł na oryginalny pomysł, żeby wysyłać kawę drogą pocztową. W ten sposób udostępnił każdemu luksusowe dobro, jakim była wówczas kawa.
Dziś, Tchibo to czwarty co do wielkości producent kawy na świecie, którego produkty dostępne są w ponad 40 krajach. Dziś, Tchibo reprezentuje wyjątkowy koncept biznesowy polegający na łączeniu sprzedaży kawy ze sprzedażą tematycznych kolekcji produktów oferowanych w cyklu tygodniowym w 1200 sklepach w Europie.

Od początku istnienia Tchibo projektuje kolejne niepowtarzalne produkty z myślą o kobietach. Od lat Tchibo wyznacza nowe trendy w modzie, oferując oryginalne propozycje strojów. Przykładem tego niech będzie najnowsza jubileuszowa kolekcja, która z każdej kobiety uczyni niezwykle elegancką damę.

Kolekcja dostępna w sklepach i na stoiskach Tchibo od środy 1 kwietnia przez około 10 tygodni lub do wyczerpania asortymentu.

























Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku