Tej jesieni każdy mężczyzna, który ceni angielskÄ… klasykÄ™ klubowÄ… poÅ‚Ä…czonÄ… z amerykaÅ„skÄ… nonszalancjÄ…, wstÄ…pi do bractwa. Warunkiem uczestnictwa jest odwiedzenie salonów Royal Collection, które wprowadziÅ‚o nowÄ… markÄ™ – FRATERNITY.

Fraternity to nie tylko ubrania, to przede wszystkim pewien okreÅ›lony styl bycia propagujÄ…cy mÄ™skÄ… solidarność wyrażonÄ… w niespotykanym dotychczas podejÅ›ciu do mody. Poprzez wyglÄ…d mężczyzna Fraternity okazuje swojÄ… przynależność do tradycji przy jednoczesnym zainteresowaniu szykownÄ… nonszalancjÄ… i sportowym luzem – podkreÅ›la Patrycja Hatalska z Royal Collection.

Na jesienno-zimowy sezon projektanci Fratenity proponują kolorowe, aksamitne, idealnie skrojone marynarki w klubowym fasonie, sztruksowe spodnie, klasyczne koszule i swetry, collegowe koszulki polo oraz ciepłe kurtki puchowe. Inspiracją dla kolekcji jest kultura i tradycja Wielkiej Brytanii, ale zaprojektowana ze świeżym spojrzeniem. Ubrania wyróżniają się atrakcyjnym krojem, starannością wykończenia oraz najwyższej jakości tkaninami.

Marka Fraternity dostępna jest aktualnie w salonach Royal Collection we wszystkich większych centrach handlowych w Warszawie (w Galerii Mokotów, Złotych Tarasach, Arkadii, Promenadzie oraz Blue City). Również mieszkańcy Katowic (centrum handlowe Silesia) oraz Białegostoku (centrum handlowe Alfa) będą mogli wprowadzić do swojej garderoby najnowsze propozycje firmy.























Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku