Znane konsumentom margaryny marki Rama, Classic oraz Rama MultiVita mają teraz nowe opakowania. Ich celem jest zwrócenie uwagi konsumentek na problem dzieci głodujących w Kenii.

Rama MultiVita i Rama Classic w nowym opakowaniu przypominają o ogólnopolskim programie Uśmiech Pełną Buzią, który powstał, by wspierać działania World Food Programme. Marka Rama współpracując z międzynarodową organizacją pomaga dofinansować posiłki dla dzieci szkolnych w Kenii.

"Wierzymy, że każde dziecko zasÅ‚uguje na wartoÅ›ciowy posiÅ‚ek i dlatego czynnie wspieramy dziaÅ‚ania WFP poprzez dotacje i edukacjÄ™. Poza wsparciem finansowym Rama, która jest ekspertem w żywieniu dzieci, pomaga Åšwiatowemu Programowi Å»ywieniowemu dzielÄ…c siÄ™ swojÄ… wiedzÄ… na temat odżywiania. SÅ‚uży ona WFP do poprawy jakoÅ›ci posiÅ‚ków w szkoÅ‚ach, żeby lepiej sprostać wymaganiom dzieci w wieku szkolnym" – mówi Joanna GoszczyÅ„ska, Brand Manager marki Rama, organizatora akcji "UÅ›miech peÅ‚nÄ… buziÄ…".

Sugerowana cena detaliczna:
500 g – 4,60 zÅ‚







Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku