CieszÄ…ca siÄ™ olbrzymim powodzeniem kolekcja adidas by Stella McCartney, z jeszcze szerszÄ… ofertÄ…, wkracza wÅ‚aÅ›nie w sezon jesieÅ„/zima 2008, stale redefiniujÄ…c i kwestionujÄ…c tradycyjne podejÅ›cie do odzieży sportowej. Ta unikalna kolekcja Å‚Ä…czy w sobie nowoczesne technologie firmy adidas z projektami Stelli McCartney i charakterystycznym przywiÄ…zaniem do detali, tworzÄ…c wyjÄ…tkowÄ… seriÄ™ produktów – prawdziwÄ… mieszankÄ™ sportowego komfortu i stylu.
Elegancka i stylowa kolekcja przygotowana na ten sezon czerpie inspiracje z epoki czarujących, pełnych gracji pokazów baletowych, co można dostrzec w nowej linii produktów Gym Dance oraz bogato zdobionych produktach Victoria, a także w grafikach i tłoczeniach linii Tennis. W tym sezonie w popularnej serii Wintersports znajdą się seksowne, bardzo kobiece produkty tworzone z myślą o najwyższym komforcie użytkowania. Linia Running oferuje odważne, pełne życia kolory oraz przyciągające uwagę detale.

Jak mówi sama projektantka: "W produktach tej kolekcji chodzi o zamanifestowanie siebie. Również to,
co nosisz podczas ćwiczeń to dodaje ci pewności siebie."

Kolekcja jesieÅ„/zima 2008 obejmuje linie Gym Dance, Tennis, Running i Wintersports oraz znane już kategorie Golf, Gym Yoga, Gym Studio i Cover Ups. W sierpniu tego roku kolekcja trafi do ok. 600 sklepów na caÅ‚ym Å›wiecie – wÅ›ród tych punktów sprzedaży sÄ… takie sÅ‚awy jak ekskluzywne domy handlowe Harrods, Holt Renfrew, Nordstrom. W Polsce bÄ™dÄ… to przede wszystkim firmowe sklepy adidas Sport Performance i wybrane sklepy z odzieżą sportowÄ…. Ceny produktów nowej kolekcji w Polsce wynoszÄ… od 139 zÅ‚ za rÄ™kawiczki do 1790 zÅ‚ za produkty Wintersports All-in-One.  




Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku