Coca-Cola ogłosiła globalne partnerstwo marki Coca-Cola Zero i jednej z najbardziej wyczekiwanych premier kinowych tego roku - "007 - Quantum Of Solace", czyli najnowszej produkcji o przygodach agenta 007.
   18 wrzeÅ›nia pojawiÅ‚a siÄ™ w sprzedaży Coca-Cola Zero z promocyjnÄ… etykietÄ… – Coca-Cola Zero Zero 7. Jest to efekt pierwszej w historii The Coca-Cola Company globalnej kampanii prowadzonej w zwiÄ…zku z premierÄ… 22 filmu o przygodach Jamesa Bonda. Polska premiera „007 - Quantum Of Solace”, kolejnego filmu o przygodach agenta 007 bÄ™dzie miaÅ‚a miejsce 7 listopada 2008 r.
   Od czasu wejÅ›cia na rynek – ponad 25 lat temu – marki Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero jest najwiÄ™kszym w historii firmy debiutem w portfolio The Coca-Cola Company. Partnerstwo Coca-Coli Zero z premierÄ… filmu „007 - Quantum Of Solace” ma na celu wzmocnienie jej wizerunku jako mÄ™skiej marki, która bÄ™dzie kojarzyć siÄ™ z kolejnym dÅ‚ugo wyczekiwanym filmem o przygodach agenta 007.
   „To pierwsze tak duże promocyjne partnerstwo Coca-Coli Zero na miÄ™dzynarodowej scenie od czasu jej Å›wiatowego debiutu w 2005 roku. Współpraca przy produkcji „007 - Quantum Of Solace” daje ogromne możliwoÅ›ci promocyjne dla naszej marki. Coca-Cola Zero i agent 007 James Bond majÄ… wspólne cechy - przebojowy i zaczepny wizerunek. Nasza marka adresowana jest do indywidualistów o silnym charakterze, którzy nie godzÄ… siÄ™ w życiu na kompromisy i majÄ… wÅ‚asny styl – a taki wÅ‚aÅ›nie jest agent 007 – powiedziaÅ‚ Szymon Michalik, menadżer marki Coca-Cola Zero z Coca-Cola Poland.
   W „007 - Quantum Of Solace” Daniel Craig powraca w roli Jamesa Bonda, agenta 007, stworzonego przez Iana Fleminga. Ten film wytwórni Metro-Goldwyn-Mayer Pictures i Columbia Pictures, wyprodukowany przez EON Productions jest najdÅ‚użej istniejÄ…cÄ… seriÄ… w historii kina. Producentami filmu sÄ… Michael G. Wilson i Barbara Broccoli, a reżyserem Marc Forster. Scenariusz zostaÅ‚ napisany przez Paula Haggisa oraz spółkÄ™ Neal Purvis i Robert Wade.
   W ramach globalnej komunikacji marketingowej przeprowadzona zostanie w peÅ‚ni zintegrowana kampania reklamowa na przeszÅ‚o 35 rynkach. Obejmie ona dziaÅ‚ania reklamowe w telewizji, kinie, prasie oraz na billboardach. Istotnym elementem kampanii bÄ™dzie nowa etykieta Coca-Cola Zero, która na okres współpracy z „007 - Quantum Of Solace” zmieni siÄ™ na Coca-Cola Zero Zero 7.
   W Polsce komunikacja do konsumentów ruszyÅ‚a 18 wrzeÅ›nia.  OsiÄ… kampanii jest promocja „ZÅ‚am Kod Zero” - za kody spod nakrÄ™tek można wygrać luksusowy wyjazd do Londynu w stylu agenta 007, nowoczesne laptopy Sony VAIO oraz bilety na film „007 - Quantum of Solace”. Nowa promocja ma silne wsparcie w mediach oraz na noÅ›nikach reklamy zewnÄ™trznej. Dodatkowe aktywnoÅ›ci wspierajÄ…ce promocjÄ™ pojawiÄ… siÄ™ również w Internecie.

Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku