Z myślą o kobietach
- Już w momencie wykrycia choroby wypłacane jest świadczenie - w wysokości 9 tys. zł - co umożliwia podjęcie szybkiego leczenia - wyjaśnia Małgorzata Sztabińska, dyrektor Biura Ubezpieczeń Indywidualnych, STU Ergo Hestia SA.
W zależności od stopnia zaawansowania choroby wartość świadczenia wzrasta, nawet do 30 000 zł. Uzyskane pieniądze pozwalają na skorzystanie z porad najlepszych lekarzy i usług wyspecjalizowanych, prywatnych gabinetów medycznych. Ponieważ walka z rakiem to walka z czasem, tylko szybka i fachowa pomoc zwiększa szansę na całkowite wyzdrowienie.
Ponadto Femina zapewnia paniom ochronę w razie nieszczęśliwego wypadku - również takiego, który zakończyłby ich karierę zawodową.
Ubezpieczenie Femina można zawrzeć na sumę 100 tys., 200 tys., 300 tys. lub nawet 400 tys. zł. W przypadku ubezpieczenia na sumę 100 tys. zł kobieta należąca do pierwszej z dwóch klas ryzyka (wyodrębnionych w zależności od rodzaju wykonywanej pracy) zapłaci składkę miesięczną w wysokości 30 zł.
Ubezpieczenie Femina jest obecne na rynku od 8 marca 2003 roku. Kierowane jest do kobiet w wieku od 18 do 65 lat.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Jakie gadżety reklamowe na targi?
Targi handlowe stanowią istotną platformę dla firm, aby promować swoje produkty i usługi, nawiązywać kontakty biznesowe oraz budować swoją markę. Jedn
Glinka kosmetyczna - dlaczego warto wykorzystywać ten składnik?
Glinki kosmetyczne, stosowane już w starożytnoÅ›ci, zapewniaÅ‚y piÄ™knÄ… skórÄ™ i gÅ‚adkie ciaÅ‚o zarówno kobietom, jak i mężczyznom. W skÅ‚adzie znajdujÄ
Produkty Danio – rozkoszna kremowość w kubeczku, saszetce lub butelce
Coraz wiÄ™cej osób zwraca uwagÄ™ nie tylko na smak, ale również na jakość i wartość odżywczÄ… produktów spożywczych. Producenci żyw
Medycyna estetyczna - poznaj kilka przykładowych zabiegów
Dla niektórych osób wyglÄ…d zewnÄ™trzny odgrywa znaczÄ…cÄ… rolÄ™ w życiu spoÅ‚ecznym oraz zawodowym. Dążenie do ideaÅ‚u piÄ™kna skÅ‚ania wiele
Kolekcja Ipanema Sempre Nova już dostępna w Polsce
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Semp