Prawdziwe piękno ma początek wewnątrz i wyrasta z ducha hojności. Może rozpalić w dziecku miłość do nauki lub pomóc ofierze znaleźć nadzieję w bezpiecznym schronieniu.

Jest to pierwsza kampania marketingowa firmy prowadzona na tak szerokÄ… skalÄ™. Kampania Beauty That Counts™ bÄ™dzie miaÅ‚a maksymalnie globalny wydźwiÄ™k, ponieważ wspierajÄ…c lokalne dziaÅ‚ania na rzecz kobiet i dzieci, zostanie przeprowadzona równoczeÅ›nie na caÅ‚ym Å›wiecie przez wszystkie filie
Mary Kay!

Kampania została rozpoczęta 1 maja 2008 roku i potrwa do końca grudnia 2008 roku.

W tym okresie firma Mary Kay przekaże 100% zysków uzyskanych ze sprzedaży jednego swojego produktu – szminki Apple Berry – na cele, które zmieniajÄ… życie kobiet i dzieci na caÅ‚ym Å›wiecie.


Kampania prowadzona przez polską filę Mary Kay ma szczególne znaczenie,
ponieważ zostanie przeprowadzona w 5. rocznicę działalności firmy na polskim rynku.

Głównym celem Mary Kay Cosmetics Poland jest pomoc fundacjom
i programom wspierającym rozwój dzieci i młodzieży oraz współudział
w działaniach na rzecz wyrównywania szans edukacyjnych.

Szminka Apple Berry została wybrana do tej kampanii ze względu na swą uniwersalność. Specjaliści od makijażu uznali, że odcień Apple Berry jest odpowiedni dla kobiet o wszystkich odcieniach cery, niezależnie od regionu,
z którego pochodzą.

Wyjątkowość tej kampanii polega na tym, że mimo globalnego wymiaru, każdy z rynków wspiera lokalne akcje na rzecz kobiet i dzieci.

Polska filia firmy Mary Kay zdecydowaÅ‚a siÄ™ wesprzeć prowadzony przez PolskÄ… FundacjÄ™ Dzieci i MÅ‚odzieży program „Równać Szanse”. Podstawowym celem tego projektu jest wspieranie inicjatyw spoÅ‚ecznych sÅ‚użących wyrównywaniu szans edukacyjnych, a tym samym startu życiowego dzieci i mÅ‚odzieży z terenów wiejskich oraz miejscowoÅ›ci do 20 tys. mieszkaÅ„ców.

Od nas wszystkich zależy, jak wielkim sukcesem zakończy się ta wspaniała
i szczytna inicjatywa.

Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku