Sieć specjalistycznych sklepów z artykuÅ‚ami dla dzieci SMYK rozpoczęła wielowÄ…tkowÄ… współpracÄ™ z IlonÄ… FelicjaÅ„skÄ… oraz jej fundacjÄ… Niezapominajka. Ilona FelicjaÅ„ska wraz z synami od wrzeÅ›nia 2008 roku bÄ™dzie promować marki SMYK oraz COOL CLUB. Dodatkowo SMYK wesprze FundacjÄ™ Niezapominajka przeznaczajÄ…c część zysków ze sprzedaży wybranych modeli ubraÅ„ z jesienno-zimowej kolekcji COOL CLUB na statutowe cele fundacji. KulminacjÄ… tegorocznej współpracy bÄ™dzie przedÅ›wiÄ…teczna zbiórka pieniÄ™dzy prowadzona we wszystkich sklepach sieci SMYK w listopadzie i grudniu. Ilona FelicjaÅ„ska wraz z synami (Maćkiem i Adamem) bÄ™dÄ… twarzami marki SMYK oraz jesienno-zimowej kolekcji ubraÅ„ i butów COOL CLUB. Kampania reklamowa wykorzystujÄ…ca zdjÄ™cia jednej z najbardziej znanych polskich modelek, która obecnie jest bardzo mocno zaangażowana w dziaÅ‚alność charytatywnÄ… majÄ…cÄ… na celu niesienie pomocy dzieciom pokrzywdzonym przez los, obejmie nie tylko wszystkie sklepy sieci SMYK, ale również noÅ›niki outdoor w najwiÄ™kszych polskich miastach. Współpraca nie ogranicza siÄ™ jedynie do wspólnego promowania sieci SMYK. SMYK zdecydowaÅ‚ o przekazaniu Fundacji Ilony FelicjaÅ„skiej „Niezapominajka” 1 zÅ‚ od każdego sprzedanego ubrania COOL CLUB spoÅ›ród produktów oznaczonych specjalnÄ… metkÄ…. Dodatkowym wsparciem Fundacji bÄ™dzie zbiórka pieniÄ™dzy przeprowadzona we wszystkich sklepach sieci SMYK w Polsce. W okresie przedÅ›wiÄ…tecznym SMYK tradycyjnie prowadzi zbiórkÄ™ pieniÄ™dzy dla organizacji wspierajÄ…cych dzieci pokrzywdzone przez los. W 2008 roku pieniÄ…dze uzyskane ze zbiórki zostanÄ… przekazane na potrzeby Fundacji Niezapominajka.
Fundacja „Niezapominajka”
"Å»ycie normalne wcale nie jest normalne" mówi z przekorÄ… Ilona FelicjaÅ„ska, fundator i prezes Fundacji. NormÄ… bowiem wcale nie musi być zdrowie, pomyÅ›lność i dostatnie życie. Dla wielu ludzi ich normÄ… jest, niestety, codzienne zmaganie siÄ™ ciężkimi, czÄ™sto nieuleczalnymi chorobami, brakiem pomocy i Å›rodków finansowych. - Wszystkich problemów nie rozwiążemy, ale nie możemy dopuÅ›cić, by tÄ… normÄ… staÅ‚ siÄ™ także brak nadziei i poczucie caÅ‚kowitego osamotnienia... StÄ…d nazwa – NIEZAPOMINAJKA.
Celem Fundacji jest doraźna pomoc ofiarom wypadków losowych oraz osobom dotkniętym nieuleczalnymi i przewlekłymi chorobami, w szczególności dzieciom i ich rodzinom. Dodatkowe informacje: WWW.niezapominajka.org.

SMYK
SMYK to najwiÄ™ksza w Polsce sieć sklepów specjalistycznych dla dzieci, wchodzÄ…ca w skÅ‚ad Grupy Empik Media & Fashion (Grupa EM&F). Historia sieci SMYK siÄ™ga 1952 roku, kiedy to powstaÅ‚ popularny CeDeT – Centralny Dom Towarowy, mieszczÄ…cy siÄ™ u zbiegu ulicy Kruczej i Al. Jerozolimskich w Warszawie. Dynamiczny rozwój sieci SMYK rozpoczÄ…Å‚ siÄ™ w roku 2000. PowoÅ‚ano wówczas samodzielnÄ… spółkÄ™: SMYK Sp. z o.o. Obecnie sieć sklepów SMYK obejmuje blisko 50 punktów sprzedaży zlokalizowanych w najatrakcyjniejszych centrach handlowych najwiÄ™kszych miast Polski. Sklepy SMYK dziaÅ‚ajÄ… również w Niemczech, w Rosji i na Ukrainie. Dodatkowe informacje o sieci SMYK można znaleźć w Internecie, pod adresem: WWW.smyk.pl.

COOL CLUB
COOL CLUB to wyjątkowa marka odzieży i obuwia dziecięcego, tworzona przez zespół projektantów SMYKa i dostępna wyłącznie w sieci sklepów SMYK.
Marka COOL CLUB jest obecna na polskim rynku od 2001 roku. Systematycznie zyskuje  coraz wiÄ™kszÄ… popularność, zwiÄ™kszajÄ…c swój udziaÅ‚ w rynku. Sukces marki COOL CLUB oparty jest na umiejÄ™tnym zaspokajaniu dzieciÄ™cych gustów oraz oczekiwaÅ„ rodziców dotyczÄ…cych jakoÅ›ci i cen produktów.
Kolekcje odzieżowe marki COOL CLUB projektowane sÄ… dla dzieci w dwóch grupach wiekowych. Poszczególne mini kolekcje dostÄ™pne sÄ… dla dzieci w wieku od 2 do 6 lat oraz od 7 do 14 lat. W ofercie odzieży COOL CLUB dostÄ™pne sÄ… też ubrania niemowlÄ™ce.  
W każdym sezonie projektanci przygotowują kompletne kolekcje dla każdej grupy wiekowej. Klienci odwiedzając sklepy SMYK wiedzą, że zawsze znajdą w nich nowe i niepowtarzalne elementy kolekcji ubrań marki COOL CLUB.













































































Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku