SMYK współpracuje z Iloną Felicjańską i jej fundacją "Niezapominajka"
Fundacja „Niezapominajka”
"Å»ycie normalne wcale nie jest normalne" mówi z przekorÄ… Ilona FelicjaÅ„ska, fundator i prezes Fundacji. NormÄ… bowiem wcale nie musi być zdrowie, pomyÅ›lność i dostatnie życie. Dla wielu ludzi ich normÄ… jest, niestety, codzienne zmaganie siÄ™ ciężkimi, czÄ™sto nieuleczalnymi chorobami, brakiem pomocy i Å›rodków finansowych. - Wszystkich problemów nie rozwiążemy, ale nie możemy dopuÅ›cić, by tÄ… normÄ… staÅ‚ siÄ™ także brak nadziei i poczucie caÅ‚kowitego osamotnienia... StÄ…d nazwa – NIEZAPOMINAJKA.
Celem Fundacji jest doraźna pomoc ofiarom wypadków losowych oraz osobom dotkniętym nieuleczalnymi i przewlekłymi chorobami, w szczególności dzieciom i ich rodzinom. Dodatkowe informacje: WWW.niezapominajka.org.
SMYK
SMYK to najwiÄ™ksza w Polsce sieć sklepów specjalistycznych dla dzieci, wchodzÄ…ca w skÅ‚ad Grupy Empik Media & Fashion (Grupa EM&F). Historia sieci SMYK siÄ™ga 1952 roku, kiedy to powstaÅ‚ popularny CeDeT – Centralny Dom Towarowy, mieszczÄ…cy siÄ™ u zbiegu ulicy Kruczej i Al. Jerozolimskich w Warszawie. Dynamiczny rozwój sieci SMYK rozpoczÄ…Å‚ siÄ™ w roku 2000. PowoÅ‚ano wówczas samodzielnÄ… spółkÄ™: SMYK Sp. z o.o. Obecnie sieć sklepów SMYK obejmuje blisko 50 punktów sprzedaży zlokalizowanych w najatrakcyjniejszych centrach handlowych najwiÄ™kszych miast Polski. Sklepy SMYK dziaÅ‚ajÄ… również w Niemczech, w Rosji i na Ukrainie. Dodatkowe informacje o sieci SMYK można znaleźć w Internecie, pod adresem: WWW.smyk.pl.
COOL CLUB
COOL CLUB to wyjątkowa marka odzieży i obuwia dziecięcego, tworzona przez zespół projektantów SMYKa i dostępna wyłącznie w sieci sklepów SMYK.
Marka COOL CLUB jest obecna na polskim rynku od 2001 roku. Systematycznie zyskuje coraz większą popularność, zwiększając swój udział w rynku. Sukces marki COOL CLUB oparty jest na umiejętnym zaspokajaniu dziecięcych gustów oraz oczekiwań rodziców dotyczących jakości i cen produktów.
Kolekcje odzieżowe marki COOL CLUB projektowane są dla dzieci w dwóch grupach wiekowych. Poszczególne mini kolekcje dostępne są dla dzieci w wieku od 2 do 6 lat oraz od 7 do 14 lat. W ofercie odzieży COOL CLUB dostępne są też ubrania niemowlęce.
W każdym sezonie projektanci przygotowują kompletne kolekcje dla każdej grupy wiekowej. Klienci odwiedzając sklepy SMYK wiedzą, że zawsze znajdą w nich nowe i niepowtarzalne elementy kolekcji ubrań marki COOL CLUB.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Jakie gadżety reklamowe na targi?
Targi handlowe stanowią istotną platformę dla firm, aby promować swoje produkty i usługi, nawiązywać kontakty biznesowe oraz budować swoją markę. Jedn
Glinka kosmetyczna - dlaczego warto wykorzystywać ten składnik?
Glinki kosmetyczne, stosowane już w starożytnoÅ›ci, zapewniaÅ‚y piÄ™knÄ… skórÄ™ i gÅ‚adkie ciaÅ‚o zarówno kobietom, jak i mężczyznom. W skÅ‚adzie znajdujÄ
Produkty Danio – rozkoszna kremowość w kubeczku, saszetce lub butelce
Coraz wiÄ™cej osób zwraca uwagÄ™ nie tylko na smak, ale również na jakość i wartość odżywczÄ… produktów spożywczych. Producenci żyw
Medycyna estetyczna - poznaj kilka przykładowych zabiegów
Dla niektórych osób wyglÄ…d zewnÄ™trzny odgrywa znaczÄ…cÄ… rolÄ™ w życiu spoÅ‚ecznym oraz zawodowym. Dążenie do ideaÅ‚u piÄ™kna skÅ‚ania wiele
Kolekcja Ipanema Sempre Nova już dostępna w Polsce
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Semp