Marka Jeżyki realizuje kampaniÄ™ edukacyjnÄ… w celu podnoszenia Å›wiadomoÅ›ci o potrzebach jeży oraz popularyzacji wÅ‚aÅ›ciwych zachowaÅ„ wzglÄ™dem tego gatunku. MiÄ™dzynarodowy DzieÅ„ Jeża, przypadajÄ…cy 10 listopada, to doskonaÅ‚y moment na podsumowanie tegorocznych dziaÅ‚aÅ„, prowadzonych z  partnerem merytorycznym akcji - FundacjÄ… Primum.


Kampania komunikacyjna, uwrażliwiajÄ…ca na potrzeby jeży przygotowujÄ…cych siÄ™ do zimowej hibernacji, zostaÅ‚a zrealizowana we wspóÅ‚pracy z influencerami oraz na kanaÅ‚ach wÅ‚asnych marki Jeżyki. W oparciu o wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie Fundacji Primum, której misjÄ… jest udzielanie pomocy zwierzÄ™tom poszkodowanym przez kontakt z cywilizacjÄ…, powstaÅ‚ merytoryczny kontent edukacyjny.

JesieniÄ… widoczność jeży w naszym otoczeniu znaczÄ…co wzrasta. PrzemieszczajÄ…c siÄ™ w poszukiwaniu miejsc do odpoczynku i pokarmu, który pozwoli im przygotować siÄ™ do zimowego snu, nierzadko stajÄ… siÄ™ ofiarami ludzkiej nieuwagi lub ignorancji.

Jak podaje Fundacja Primum, w Polsce jeże masowo ginÄ… pod koÅ‚ami samochodów, w liczbie nawet 40 tys. osobników rocznie. I chociaż dane te nie sÄ… peÅ‚ne, bez wÄ…tpienia plasujÄ… je w czoÅ‚ówce gatunków ulegajÄ…cych kolizjom z pojazdami. Dlatego też marka Jeżyki dostrzega i promuje zachowania przeczÄ…ce tym statystykom, takie jak postawa kierowcy Miejskich ZakÅ‚adów Autobusowych Warszawa, Mateusza PierzchaÅ‚y, który widzÄ…c przechodzÄ…cego przez ulicÄ™ jeża, zatrzymaÅ‚ pojazd i bezpiecznie przeniósÅ‚ zwierzÄ™ na pobocze.

Aby uwrażliwić ludzi na los jeży i w trosce o ich dobrostan, zapoczÄ…tkowana zostaÅ‚a akcja Fundacji Primum „Naklejki ratujÄ…ce życie”. Każdy kto identyfikuje siÄ™ z problemem może na stronie organizacji zamówić nieodpÅ‚atnie naklejki na samochód z hasÅ‚em „Po jeżu nie jeżdżę” i rozdać je swoim znajomym i bliskim. Taki wÅ‚aÅ›nie znak wraz z paczkÄ… najeżonych bakaliami ciastek Jeżyki otrzymaÅ‚ kierowca, w podziÄ™kowaniu za jego empatycznÄ… postawÄ™ i zachowanie godne naÅ›ladowania.

Marka Jeżyki ma także realny wpÅ‚yw na dobrostan jeży. Czwarty rok z rzÄ™du część dochodu ze sprzedaży swoich produktów firma przeznacza na OÅ›rodek Rehabilitacji ZwierzÄ…t Jeżurkowo, prowadzony przez FundacjÄ™ Primum, który dba o osierocone jeżowe maluchy, m.in. w okresie poprzedzajÄ…cym kalendarzowÄ… zimÄ™. Tym samy każdy konsument może mieć swój udziaÅ‚ w akcji pomocowej.



Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku