Le Mac - po raz pierwszy w Europie, po raz pierwszy w Polsce!
W salonie "Le Mac" mężczyzna ubierze się od stóp do głów. Kolekcje są modne i nowoczesne, ponieważ wszystkie marki wykorzystują najnowsze rozwiązania technologiczne, zarówno w odzieży, jak i w obuwiu. Dla przykładu buty Mephisto zaprojektowano z myślą o zdrowiu użytkowników. Kolekcje odzieży dostępne są zarówno w tradycyjnej tabeli rozmiarowej, od numeru 44 do 72, jak i dla panów wysokich (rozmiary 94-122), a także dla mężczyzn o poszerzonej sylwetce (rozmiary 24-34).
Salon "Le Mac" powstał z myślą o interaktywnym kontakcie z klientem - tutaj jest on zawsze najważniejszy. Każdy może liczyć na miłą i fachową obsługę, ponieważ sklep zatrudnia tylko profesjonalnych sprzedawców. Salon "Le Mac" planuje szereg imprez, na których z pewnością będzie można spotkać wiele ciekawych osobowości, między innymi Ryszarda Rynkowskiego, który towarzyszy wydarzeniom marki Camel Active w Polsce. Piosenkarz obecny był także na uroczystym otwarciu salonu, w którym uczestniczyli wysocy przedstawiciele koncernu Bültel International Fashion Group. Firma ta zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą odzieży męskiej sygnowanej oferowanymi w salonie markami Camel Active, Mephisto, Trek&Travel oraz Hattric.
Słowo "Le Mac" w angielskiej wersji fonetycznej daje francuskie "Le Mec", które można przetłumaczyć jako "dobry kumpel, porządny facet, równy gość".W salonie panuje niezwykła atmosfera.Tworzą ją umieszczone tam kolekcje "z charakterem", sympatyczny personel oraz muzyka, która wpisuje się w klimat tego miejsca. Sama koncepcja sklepu jest bardzo oryginalna - szerokie, przyjaźnie zapraszające wejście i szereg przejść i zaułków, gdzie można spokojnie obejrzeć produkty, by dokonać udanego zakupu. "Le Mac" zapewnia, że wszyscy klienci spotkają się z ciepłym przyjęciem, a w przyszłości planuje stworzenie dla nich nowych, równie przyjaznych i eleganckich salonów.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
wn?trzaWersja do druku
Szukaj
Jakie gadżety reklamowe na targi?
Targi handlowe stanowią istotną platformę dla firm, aby promować swoje produkty i usługi, nawiązywać kontakty biznesowe oraz budować swoją markę. Jedn
Glinka kosmetyczna - dlaczego warto wykorzystywać ten składnik?
Glinki kosmetyczne, stosowane już w starożytnoÅ›ci, zapewniaÅ‚y piÄ™knÄ… skórÄ™ i gÅ‚adkie ciaÅ‚o zarówno kobietom, jak i mężczyznom. W skÅ‚adzie znajdujÄ
Produkty Danio – rozkoszna kremowość w kubeczku, saszetce lub butelce
Coraz wiÄ™cej osób zwraca uwagÄ™ nie tylko na smak, ale również na jakość i wartość odżywczÄ… produktów spożywczych. Producenci żyw
Medycyna estetyczna - poznaj kilka przykładowych zabiegów
Dla niektórych osób wyglÄ…d zewnÄ™trzny odgrywa znaczÄ…cÄ… rolÄ™ w życiu spoÅ‚ecznym oraz zawodowym. Dążenie do ideaÅ‚u piÄ™kna skÅ‚ania wiele
Kolekcja Ipanema Sempre Nova już dostępna w Polsce
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Semp