Cherrissimo – czekoladki Mieszko zawierajÄ…ce wiÅ›nie w likierze z dodatkiem soku, uzyskaÅ‚y prestiżowy tytuÅ‚ Juniora Eksportu Produktów Å»ywnoÅ›ciowych 2007, w organizowanym pod patronatem Ministra Gospodarki konkursie promujÄ…cym polskie produkty zagranicÄ…. Bombonierka Cherrissimo dostÄ™pna jest na rynku polskim i zagranicznym od poÅ‚owy 2005 roku. WyjÄ…tkowy smak czekoladek oraz innowacyjne, eleganckie opakowanie w poÅ‚Ä…czeniu z przystÄ™pnÄ… cenÄ… to atuty produktu, które znalazÅ‚y uznanie miÄ™dzy innymi w USA, Rosji, Francji, Hiszpanii czy Japonii. Wielkość eksportu Cherrissimo na przestrzeni ostatniego roku wzrosÅ‚a o blisko 100 % ! i czekoladki cieszÄ… siÄ™ coraz wiÄ™kszym zainteresowaniem zagranicznych kontrahentów. To wÅ‚aÅ›nie wysokie walory jakoÅ›ciowe i smakowe, oryginalność wykonania i estetyka opakowania, a przede wszystkim sukcesy eksportowe odnoszone na wielu rynkach znalazÅ‚y uznanie w oczach komisji przyznajÄ…cej nagrody w konkursie o tytuÅ‚ MISTERA I JUNIORA EKSPORTU PRODUKTÓW Å»YWNOÅšCIOWYCH.Konkurs organizowany jest corocznie przez KrajowÄ… IzbÄ™ GospodarczÄ…, przy współpracy MiÄ™dzynarodowych Targów PoznaÅ„skich i redakcji miesiÄ™cznika „Rynki Zagraniczne” a tegoroczny patronat nad konkursem objÄ…Å‚ Minister Gospodarki. Celem konkursu jest wyróżnienie produktów żywnoÅ›ciowych odznaczajÄ…cych siÄ™ szczególnymi walorami jakoÅ›ciowymi i ekonomicznymi oraz bÄ™dÄ…cymi dobrym przykÅ‚adem osiÄ…gnięć eksportowych. Konkurs sÅ‚uży promocji tych produktów oraz podkreÅ›leniu roli eksportu w rozwoju gospodarki narodowej.________________________________________________________________

Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku