Fotoprzestrzenie
Dla odwiedzających jest to okazja do obejrzenia przy lampce dobrego wina prac dyplomowych absolwentów Krakowskich Szkół Artystycznych (www.ksa.edu.pl) z kierunków projektowanie wnętrz, fotografia i visual merchandising.
Część fotograficzna wystawy zwróci na siebie uwagę wielością form, technik artystycznych, intrygujących pomysłów i niekonwencjonalnych koncepcji. Zobaczymy fotografie wykonane w technice gumy chromianowej, fotografie inscenizowane, portrety, akty, a także inspirujące zdjęcia mody.
Absolwenci Szkoły Wnętrz i Przestrzeni zaprezentują nowatorskie rozwiązania architektoniczne, aranżacje klubów, mieszkań oraz lokali użytkowych, wszystko w wysmakowanych wizualizacjach 3D. Dla wielu odwiedzających mogą się one stać zalążkiem pomysłu na własne wnętrza, a z autorami projektów będzie można porozmawiać przy grillu. Szkoła Visual Merchandisingu będzie kusić nas kreatywnymi projektami sklepowych witryn i wnętrz sklepowych.
Wernisaż Art&Grill Mixer odbędzie się już 17 listopada 2011, o godz. 18:00, w głównym budynku Krakowskich Szkół Artystycznych, ul.Zamoyskiego 52.
Wystawa Fotoprzestrzenie potrwa do 31 stycznia 2012.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Jakie gadżety reklamowe na targi?
Targi handlowe stanowią istotną platformę dla firm, aby promować swoje produkty i usługi, nawiązywać kontakty biznesowe oraz budować swoją markę. Jedn
Glinka kosmetyczna - dlaczego warto wykorzystywać ten składnik?
Glinki kosmetyczne, stosowane już w starożytnoÅ›ci, zapewniaÅ‚y piÄ™knÄ… skórÄ™ i gÅ‚adkie ciaÅ‚o zarówno kobietom, jak i mężczyznom. W skÅ‚adzie znajdujÄ
Produkty Danio – rozkoszna kremowość w kubeczku, saszetce lub butelce
Coraz wiÄ™cej osób zwraca uwagÄ™ nie tylko na smak, ale również na jakość i wartość odżywczÄ… produktów spożywczych. Producenci żyw
Medycyna estetyczna - poznaj kilka przykładowych zabiegów
Dla niektórych osób wyglÄ…d zewnÄ™trzny odgrywa znaczÄ…cÄ… rolÄ™ w życiu spoÅ‚ecznym oraz zawodowym. Dążenie do ideaÅ‚u piÄ™kna skÅ‚ania wiele
Kolekcja Ipanema Sempre Nova już dostępna w Polsce
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Semp