We wrzeÅ›niu tego roku marka MK Cafe zapoczÄ…tkowaÅ‚a zupeÅ‚nie nowÄ… kategoriÄ™ kawy nie tylko w Polsce, ale i na Å›wiecie – kawÄ™ specjalnie opracowanÄ… do picia z mlekiem. „MK Cafe Premium do picia z mlekiem”, jak sama nazwa wskazuje, jest mieszankÄ… ziaren specjalnie wyselekcjonowanych do picia z dodatkiem mleka, przygotowanÄ… przez MK Cafe przy współpracy z najlepszymi baristami.

Profesjonalni bariści w dobrych kawiarniach używają innych kaw do przygotowywania klasycznego espresso, a innych - do przygotowania napojów kawowych z dodatkiem mleka. Dopiero tak profilowane mieszanki pozwalają wydobyć pełnię smaku każdego rodzaju kawowego napoju. O tym, jak ważne jest dostosowanie profilu mieszanki kawy do picia z mlekiem, świadczą liczby: ponad 60% kobiet i ponad 40% mężczyzn w kawiarniach wybiera kawę z mlekiem, czyli tzw. Latte. Teraz polscy konsumenci mogą we własnym domu stosować jedną z tych podstawowych zasad przestrzeganych przez kawowych mistrzów.

MK Cafe Premium do picia z mlekiem to prawdziwa innowacja i caÅ‚kowicie nowa kategoria na rynku kawy mielonej i rozpuszczalnej. Jej pojawienie siÄ™ jest jednoczeÅ›nie zupeÅ‚nie zrozumiaÅ‚e, biorÄ…c pod uwagÄ™ obecne preferencje kawowe Polaków. WedÅ‚ug badaÅ„ zleconych przez firmÄ™ Strauss Cafe Poland, wÅ‚aÅ›ciciela marki MK Cafe, aż 65% konsumentów kawy w Polsce dodaje do kawy mleko. Picie kawy z mlekiem deklaruje aż 47% użytkowników kawy mielonej  i 72% konsumentów kawy rozpuszczalnej.
PijÄ…c kawÄ™ polski konsument siÄ™ga po mleko, ponieważ woli Å‚agodniejsze, mniej intensywne smaki. Nie chce jednak rezygnować z przyjemnoÅ›ci delektowania siÄ™ peÅ‚nym smakiem kawy. Warunkiem tej doskonaÅ‚ej harmonii smaku naparu kawowego i mleka jest  odpowiednie skomponowanie mieszanki ziaren kawy.

Polacy lubiÄ… z mlekiem

We wrzeÅ›niu tego roku na rynek trafiÅ‚y kawa mielona MK Cafe Premium do picia z mlekiem w opakowaniach 225g i 400g oraz kawa rozpuszczalna MK Cafe Premium do picia z mlekiem w opakowaniach 175g oraz 75g. W ten sposób marka MK Cafe tworzy otwiera zupeÅ‚nie nowy etap na detalicznym rynku kawy mielonej oraz instant.  
Obydwie nowoÅ›ci, zarówno kawa mielona jak i rozpuszczalna, zostaÅ‚y specjalnie opracowane do picia z dodatkiem mleka i uzyskaÅ‚y znakomite wyniki w testach konsumenckich w porównaniu z innymi kawami dostÄ™pnymi na rynku  z segmentu premium. DziÄ™ki tej nowej kategorii – kawie do picia z mlekiem – konsument, podobnie jak profesjonalny barista, bÄ™dzie miaÅ‚ możliwość wyboru kawy w zależnoÅ›ci od tego, czy preferuje picie kawy czarnej czy biaÅ‚ej.

Ten innowacyjny produkt  pokazuje z jednej strony jak coraz ciekawszy i coraz bardziej wyrafinowany staje siÄ™ nasz rynek, z drugiej, jest  odpowiedziÄ… na upodobania kawowe wiÄ™kszoÅ›ci Polaków.
WyglÄ…da na to, że polscy konsumenci na nowo odkrywajÄ… kawÄ™. Przestaje ona być dla nich tylko napojem „na obudzenie”,  a od pewnego czasu staje siÄ™ (a może wraca do swojej dawnej roli) napojem dla prawdziwych smakoszy.
Dlatego marka MK Cafe wychodzi na przeciw tym oczekiwaniom tworzÄ…c kolejne produkty w Å›cisÅ‚ej współpracy z ekspertami. W ten sposób nasz rynek detaliczny wzbogacany jest  profesjonalnym doÅ›wiadczeniem ekspertów sztuki parzenia i podawania kawy.


Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku