Limited Collection kocha modÄ™. Już za chwilÄ™, ta najgorÄ™tsza linia ubraÅ„ Marks & Spencer trafi do polskich sklepów – w zupeÅ‚nie nowej, odÅ›wieżonej formule. Jej głównÄ… inspiracjÄ… sÄ… swingujÄ…ce lata 60., a samÄ… kolekcjÄ™ promuje dynamiczna i seksowna kampania reklamowa autorstwa ikony fotografii, Rankina.

Jesienna Limited Collection to ukłon w stronę barwnych lat 60., mocno obecnych na wszystkich najważniejszych pokazach mody. Użyte w kolekcji żywe kolory w połączeniu z czernią, połyskiem i stylem edgy tworzą super nowoczesny look wielkomiejskiej ulicy. Seksowne i odważne ubrania mają to wszystko, czego szukają niesforne dziewczyny szykując się na nocne party. To moda dla przebojowych i pewnych siebie kobiet, które kochają awangardę i lubią skupiać na sobie uwagę.

Autorem biało-czarnych zdjęć do kampanii reklamowej jest niekwestionowany mistrz aparatu, Rankin:

“Praca dla tak renomowanej brytyjskiej marki jak Marks & Spencer nad kampaniÄ… reklamowÄ… nowej Limited Collection byÅ‚a naprawdÄ™ ekscytujÄ…ca. DorastaÅ‚em z M&S, marka jest mi naprawdÄ™ dobrze znana, jednak praca z Limited Collection pozwoliÅ‚a mi uchwycić jej mÅ‚odszÄ… osobowość i energiÄ™ dziewczyn.”

Za stylizacjÄ™ odpowiadaÅ‚ Way Perry, wydawca magazynu mody Wonderland. Do sesji zostaÅ‚y zaproszone trzy Å›wieże twarze Å›wiata mody: Sophie Byron,  Suki Waterhouse  i  Louise De Chevigny. Rezultatem sÄ… tÄ™tniÄ…ce dynamicznÄ…, miejskÄ… energiÄ… zdjÄ™cia, które idealnie oddajÄ… charakter nowej Limited Collection.














Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku