ZauważyÅ‚a jÄ… Prada, pojawiÅ‚a siÄ™ już w kampaniach marek Louis Vuitton i Chloe, a ostatnio zostaÅ‚a twarzÄ… domu mody Proenza Schouler. OkazaÅ‚a siÄ™ najwiÄ™kszym tegorocznym odkryciem na wybiegach w Nowym Jorku, Londynie i Paryżu. 17-letnia Zuzannie Bijoch wczeÅ›niej byÅ‚a gwiazdÄ… Kalendarza YES 2010. Najwyraźniej YES – polska marka jubilerska – przyniósÅ‚ Zuzi szczęście!

Polska modelka wzięła udziaÅ‚ już w blisko 60 pokazach najważniejszych Å›wiatowych marek. O możliwość współpracy z ZuzannÄ… Bijoch zabiegajÄ… najwiÄ™ksze tuzy Å›wiata mody i najbardziej prestiżowe marki. Nic dziwnego – jej debit na wielkich wybiegach uznano za jeden z najbardziej spektakularnych w dziejach branży. Potwierdzeniem jej wielkiego sukcesu jest choćby fakt, że marka Proenza Schouler, nagrodzona tegorocznym Oscarem mody dla najlepszych projektantów 2011 – wybraÅ‚a ZuzannÄ™ na swojÄ… „twarz”.

Zanim jednak doceniÅ‚ jÄ… Å›wiat, niezwykÅ‚Ä… osobowość mÅ‚odziutkiej modelki z Katowic odkryÅ‚a firma YES, angażujÄ…c ZuzannÄ™ Bijoch do swojego Kalendarza YES 2010. Autorami efektownych zdjęć do niego byli Zuza Krajewska i Bartek Wieczorek. Na pomysÅ‚ stworzenia tego limitowanego – i bardzo teraz poszukiwanego! – wydawnictwa wpadÅ‚ Mateusz Madelski, dyrektor ds. rozwoju firmy YES.

Warto przypomnieć sobie te niezwykÅ‚e zdjÄ™cia, z zupeÅ‚nie nieznanÄ… wtedy jeszcze modelkÄ…, dla której Kalendarz YES 2010 staÅ‚ siÄ™ preludium do Å›wiatowych sukcesów…



























Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku