FRUGO przyszło! W lipcu w hiper- i supermarketach na terenie całej Polski pojawił się z dawna wyczekiwany kultowy napój o wyjątkowym smaku, na którego powrót na sklepowe półki z niecierpliwością czekali zarówno miłośnicy pamiętający FRUGO sprzed lat, jak i nowi konsumenci zaciekawieni jego legendą. FRUGO dostępne jest w czterech smakach i kolorach: czarnym, zielonym, pomarańczowym i różowym.
Nowe FRUGO oparte zostało na tych samych, co przed laty recepturach, pieczołowicie odtworzonych przez obecnego właściciela marki, firmę FoodCare. Warto podkreślić, iż cechą najsilniej wyróżniającą FRUGO spośród innych dostępnych na rynku napojów jest jego naturalność. Wszystkie smaki FRUGO uzyskano z soków, przecierów i koncentratów owocowych, bez słodzików, sztucznych dodatków i konserwantów.

Również oryginalne kolory FRUGO to efekt zastosowanych w poszczególnych napojach owoców bazowych: ciemnych winogron, czarnych porzeczek i wiśni w czarnym FRUGO, kiwi w zielonym, pomarańczy i passiflory w pomarańczowym oraz różowych grapefruitów w napoju różowym.

„Mocno owocowe FRUGO, które oddajemy naszym konsumentom to wyjÄ…tkowe i niepowtarzalne smaki, których do tej pory nie byÅ‚o na rynku. To drzemiÄ…ca w naturze i w owocach siÅ‚a, poÅ‚Ä…czona z czystÄ… radoÅ›ciÄ… oraz nieograniczonÄ… swobodÄ… i wolnoÅ›ciÄ…. To produkt naprawdÄ™ dopiÄ™ty na ostatni guzik. No to co? No to FRUGO!” – powiedziaÅ‚a Paulina WÅ‚odarska, Marketing Manager w firmie FoodCare.

Napoje FRUGO wyróżnia dodatek owoców egzotycznych. W czarnym FRUGO dominuje aromat sÅ‚odkich i orzeźwiajÄ…cych jednoczeÅ›nie „smoczych owoców” pitahaya. PowstajÄ… one z dużych, intensywnie pachnÄ…cych kwiatów zakwitajÄ…cych wyÅ‚Ä…cznie nocÄ… na wspinajÄ…cych siÄ™ po skaÅ‚ach i drzewach kaktusach. Nic dziwnego, że tak egzotyczny owoc daÅ‚ poczÄ…tek oryginalnemu i niepowtarzalnemu napojowi, jakim jest tajemniczo czarne FRUGO. OdrobinÄ™ szaleÅ„stwa do zielonego FRUGO wnosi egzotyczne lulo. Ten uprawiany w Andach owoc ceniony jest dla swoich wyjÄ…tkowo sÅ‚odkich i niezwykle soczystych owoców, nazywanych przez Indian maÅ‚Ä… pomaraÅ„czÄ…. We FRUGO pomaraÅ„czowym kusi passiflora, owoc, który dziÄ™ki niezwykÅ‚emu poÅ‚Ä…czeniu egzotycznego aromatu i orzeźwiajÄ…cego, sÅ‚odko-kwaÅ›nego smaku sam w sobie stanowi prawdziwy koktajl smaków. Z kolei w różowym FRUGO goryczkÄ™ grapefruita Å‚amiÄ… egzotyczne grosse lucuma, subtropikalne owoce rodem z Ameryki PoÅ‚udniowej, bardzo odżywcze, lekko sÅ‚odkie i mocno orzeźwiajÄ…ce.

FRUGO dostępne jest na rynku w szklanej butelce o pojemności 250 ml, której wyjątkowy kształt doskonale pamiętamy sprzed lat z równie kultową klikającą nakrętką. Sugerowana cena detaliczna napoju to 1,99 PLN.

Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku