Napoje owocowe Cappy to idealne rozwiązanie dla młodych dynamicznych ludzi, którzy poszukują oryginalnych smaków, gaszących pragnienie i przynoszących ochłodę podczas gorącego lata. Do obecnych już na rynku, docenionych przez smakoszy napojów Cappy pomarańczowo-grejpfrutowego oraz Cappy jabłkowo-gruszkowego, dołączyły nowe, wyjątkowe smaki.
Fani owocowych kompozycji mogą delektować się trio orzeźwiającego jabłka, goryczki grejpfruta i słodkiego aromatu kaktusa oraz pełnią soczystego jabłka, intensywnej mięty i aromatu trawy cytrynowej.
- ZdecydowaliÅ›my siÄ™ powiÄ™kszyć ofertÄ™ napojów owocowych, ponieważ to najwiÄ™ksza grupa w segmencie caÅ‚ej kategorii soków, nektarów i napojów owocowych. Ich spożycie wzrasta szczególnie w okresie letnim. Nasze dwie nowe kompozycje napojów jabÅ‚kowych zostaÅ‚y wybrane na podstawie preferencji konsumentów, którzy wskazali je w testach jako najbardziej interesujÄ…ce – powiedziaÅ‚ Krzysztof Pawluk, kierownik marki Cappy w Coca-Cola Poland Services.

Nowe Cappy jabÅ‚kowo-miÄ™towy z trawÄ… cytrynowÄ… oraz Cappy grejpfrutowo-jabÅ‚kowy z kaktusem sÄ… dostÄ™pne w dwóch rodzajach opakowaÅ„: kartonowych 1L oraz PET 0,33L. Sugerowana cena opakowania 1L to 2,99 zÅ‚ za sztukÄ™, zaÅ› produkt w opakowaniu PET 0,33L kosztuje 1,79 zÅ‚ za sztukÄ™. Dystrybucja obejmuje wszystkie kanaÅ‚y sprzedaży – zarówno tradycyjny, jak i nowoczesny.

W Polsce, za działania ATL dla linii napojów Cappy odpowiada agencja McCann Erickson, za działania BTL agencja Studio4, koncepcję działań on-line przygotowała agencja K2, zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Działania public relations realizuje agencja Edelman Polska.

Obecnie oferta Cappy to aż 16 smaków, na bazie których stworzono soki, nektary i napoje owocowe odpowiadajÄ…ce potrzebom najbardziej wymagajÄ…cych konsumentów. SÄ… wÅ›ród nich innowacje – Cappy CaÅ‚e JabÅ‚ko oraz Cappy CaÅ‚a PomaraÅ„cza. DziÄ™ki wyjÄ…tkowej metodzie PeÅ‚nego Wyciskania™, oferujÄ… one Å‚atwy sposób uzupeÅ‚nienia codziennej diety caÅ‚ej rodziny w skÅ‚adniki odżywcze, takie jak: witamina C, bÅ‚onnik, potas czy fitoskÅ‚adniki.
W szerokiej gamie produktów Cappy nie mogÅ‚o oczywiÅ›cie zabraknąć najpopularniejszych wariantów jak 100% sok pomaraÅ„czowy, 100% sok jabÅ‚kowy czy nektarów z czarnej porzeczki oraz grejpfruta. Poza tym, w ofercie Cappy znajdziemy napoje niegazowane wyprodukowane na bazie soków owocowych, tj.: Lemon&Nada – cytrynowo-jabÅ‚kowy napój o prostej recepturze, doskonale gaszÄ…cy pragnienie.
Cappy to również oficjalna marka soków, nektarów oraz napojów owocowych UEFA EURO 2012™.


Nawadniaj siÄ™ ze smakiem
Zgodnie z zaleceniami Europejskiego UrzÄ™du ds. BezpieczeÅ„stwa Å»ywnoÅ›ci (EFSA),  wydanych w 2010 roku i dotyczÄ…cych dziennego spożycia wody, doroÅ›li mężczyźni powinni pić przeciÄ™tnie 2,5 l pÅ‚ynów dziennie, a kobiety okoÅ‚o 2 litrów. Powyższe wartoÅ›ci dotyczÄ… umiarkowanych temperatur i przeciÄ™tnej aktywnoÅ›ci fizycznej. OkoÅ‚o 80% naszego zapotrzebowania na wodÄ™ pokrywajÄ… pÅ‚yny, a 20% pokarmy. Warto pamiÄ™tać, że nasz organizm nawadniajÄ… wszystkie napoje bezalkoholowe, w tym również: soki, mleko, kawa, herbata i napoje, ponieważ zawierajÄ… od 85% do 99% wody.  Udowodniono, że spożywanie różnych napojów  przyczynia siÄ™ do lepszego nawodnienia organizmu – po prostu chÄ™tniej siÄ™gamy po to, co nam smakuje.  
 Å¹ródÅ‚o: „2004 Raport o zapotrzebowaniu na wodÄ™” AmerykaÅ„skiego Instytutu Medycyny




Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku