(MOTO)RED dla Afryki
Spis treści
Autor
Joss Stone i Motorola przeznaczą dochody na finansowanie PRODUCT(RED) – kampanii na rzecz walki z AIDS w Afryce. Wokalistka wystawi na sprzedaż najnowszy teledysk, a koncern wprowadzi specjalną wersję telefonu komórkowego – MOTOKRZR K1 (RED).
Od 6 czerwca teledysk “Tell Me What We're Gonna Do Now” brytyjskiej wokalistki Joss Stone jest dostępny na iTunes. Piosenkarka przeznaczy cały dochód z jego sprzedaży na rzecz walki z AIDS w Afryce. Równolegle Motorola (NYSE:MOT), zaangażowana w walkę przeciwko AIDS od 2006 roku, wprowadza w Kanadzie specjalną wersję telefonu komórkowego MOTOKRZR K1, z charakterystycznymi czerwonymi elementami obudowy, z którego część dochodu ze sprzedaży zasili fundusze programu.– Motorola wierzy, że ludzie są i będą otwarci na problemy krajów rozwijających się. Telefony, które wprowadzamy na rynek pod marką (MOTO)RED to popularne modele o przyciągającym wzrok designie, najnowocześniejszym wyposażeniu i intuicyjnej obsłudze. Do modeli MOTORAZR V3i, MOTOSLVR L7 obecnie dołącza MOTOKRZR K1. W ten sposób dajemy naszym użytkownikom możliwość pomocy kobietom i dzieciom w Afryce chorym na AIDS – mówi Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej. Na zainicjowany przez lidera U2 – Bono i filantropa Bobby’ego Shrivera program PRDUCT(RED) składają się specjalnie zaprojektowane linie produktów najbardziej cenionych międzynarodowych firm. Ich charakterystyczny odcień czerwieni zwraca uwagę na ważny problem epidemii AIDS w Afryce, szczególnie wśród kobiet i dzieci. Motorola przyłączyła się do programu w 2006 roku, prezentując w wybranych krajach wyjątkowe, czerwone wersje swoich telefonów i akcesoriów pod wspólną nazwą (MOTO)RED. Część dochodów pochodzących ze sprzedaży produktów z tej linii koncern przeznacza na rzecz kampanii PRODUCT(RED). Łączna suma środków przekazanych przez Motorolę na rzecz globalnego funduszu PRODUCT(RED) w 2006 roku wyniosła 12 milionów dolarów. Większość dochodów pochodziła ze sprzedaży w Stanach Zjednoczonych, Singapurze, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii.Więcej o programie MOTO(RED) można przeczytać w języku angielskim tutaj.
Wersja do druku
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Co powinnaś wiedzieć o ochronie przeciwsłonecznej? 3 fakty na temat SPF
Czego potrzebuje skóra wiosną i latem? Zdecydowanie nawilżenia i regeneracji, ale także bardzo skutecznej ochrony przeciwsłonecznej. Kosmetolodzy wsk
Jakie gadżety reklamowe na targi?
Targi handlowe stanowią istotną platformę dla firm, aby promować swoje produkty i usługi, nawiązywać kontakty biznesowe oraz budować swoją markę. Jedn
Glinka kosmetyczna - dlaczego warto wykorzystywać ten składnik?
Glinki kosmetyczne, stosowane już w starożytności, zapewniały piękną skórę i gładkie ciało zarówno kobietom, jak i mężczyznom. W składzie znajduj
Produkty Danio – rozkoszna kremowość w kubeczku, saszetce lub butelce
Coraz więcej osób zwraca uwagę nie tylko na smak, ale również na jakość i wartość odżywczą produktów spożywczych. Producenci żyw
Medycyna estetyczna - poznaj kilka przykładowych zabiegów
Dla niektórych osób wygląd zewnętrzny odgrywa znaczącą rolę w życiu społecznym oraz zawodowym. Dążenie do ideału piękna skłania wiele