HOTmilk – bielizna dla wymagajÄ…cych mam
Dyrektor Lisa Ebbing wpadła na pomysł stworzenia firmy HOTmilk, kiedy była w ciąży z pierwszym dzieckiem.
“Przez caÅ‚e życie nosiÅ‚am piÄ™knÄ… bieliznÄ™ i nagle mój wybór z koniecznoÅ›ci ograniczyÅ‚ siÄ™ do atrakcyjnej bielizny w kolorze czarnym, biaÅ‚ym lub beżowym. Bielizna dla przyszÅ‚ych mam wyglÄ…daÅ‚a jak bielizna dla starszej pani, i wtedy pomyÅ›laÅ‚am, że ktoÅ› musi to zmienić. Ciąża i macierzyÅ„stwo to bardzo wymagajÄ…cy czas w życiu każdej kobiety, a noszenie “babcinej” bielizny na pewno nie pomaga. Jest to czas, w którym kobieta, bardziej niż kiedykolwiek, odczuwa potrzebÄ™, by czuć siÄ™ wyjÄ…tkowo” – wspomina zaÅ‚ożycielka firmy.
Lisa Ebbing rozczarowana bieliznÄ… dla przyszÅ‚ych mam dostÄ™pnÄ… na rynku, postanowiÅ‚a z partnerkÄ… biznesowÄ… Ange Crossie zaÅ‚ożyć firmÄ™ HOTmilk. „Ange pomogÅ‚a mi wdrożyć mój projekt i doprowadzić go do rozkwitu. To byÅ‚ wspaniaÅ‚y pomysÅ‚ i doskonaÅ‚a przygoda. Tworzymy z pasjÄ…, aby zmieniać bieliznÄ™ ciążowÄ… i obudzić seksownÄ… kobietÄ™ drzemiÄ…cÄ… w każdej mamie” – wspomina.
Biustonosze HOTmilk wykonane są z dużą dbałością o detale. Zwiewne, zmysłowe koronki łączą się z delikatną i przyjazną w dotyku bawełną. Kobiece kokardki, błyszczące cyrkonie dodają elegancji. Sześciostopniowa regulacja zapięcia, brak powodujących ucisk fiszbin, łatwo odpinane miseczki i niespotykana dotąd wśród bielizny ciążowej kolorystyka sprawia, że bielizna HOTmilk trafia w gust wymagających klientek.
Firma oferuje specjalną rozmiarówkę uwzględniającą zmiany kobiecego ciała podczas czasu ciąży i karmienia piersią ( od B do G). Uzupełnieniem kolekcji bielizny są wyrafinowane koszulki i piżamki. Projektanci tworzą jedną kolekcję rocznie, a każda z nich charakteryzuje się świeżym, niepowtarzalnym stylem.
Firma HOTmilk działa od trzech lat i przez ten czas dynamicznie przekształciła się z małego nowozelandzkiego biznesu w firmę o zasięgu międzynarodowym. HOTmilk współpracuje z 90 różnymi firmami w Nowej Zelandii, 300 firmami w Australii. Firma z sukcesem zadebiutowała w Stanach Zjednoczonych, gdzie w pierwszych miesiącach swojej obecności za oceanem podjęła współpracę z 40 sklepami. Od pojawienia się marki w Wielkiej Brytanii w grudniu 2007, marka z sukcesem podbija rynek europejski, w tym Polskę.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Odklejenie kosmówkiWersja do druku
Szukaj
Co powinnaś wiedzieć o ochronie przeciwsłonecznej? 3 fakty na temat SPF
Czego potrzebuje skóra wiosnÄ… i latem? Zdecydowanie nawilżenia i regeneracji, ale także bardzo skutecznej ochrony przeciwsÅ‚onecznej. Kosmetolodzy wsk
Jakie gadżety reklamowe na targi?
Targi handlowe stanowią istotną platformę dla firm, aby promować swoje produkty i usługi, nawiązywać kontakty biznesowe oraz budować swoją markę. Jedn
Glinka kosmetyczna - dlaczego warto wykorzystywać ten składnik?
Glinki kosmetyczne, stosowane już w starożytnoÅ›ci, zapewniaÅ‚y piÄ™knÄ… skórÄ™ i gÅ‚adkie ciaÅ‚o zarówno kobietom, jak i mężczyznom. W skÅ‚adzie znajdujÄ
Produkty Danio – rozkoszna kremowość w kubeczku, saszetce lub butelce
Coraz wiÄ™cej osób zwraca uwagÄ™ nie tylko na smak, ale również na jakość i wartość odżywczÄ… produktów spożywczych. Producenci żyw
Medycyna estetyczna - poznaj kilka przykładowych zabiegów
Dla niektórych osób wyglÄ…d zewnÄ™trzny odgrywa znaczÄ…cÄ… rolÄ™ w życiu spoÅ‚ecznym oraz zawodowym. Dążenie do ideaÅ‚u piÄ™kna skÅ‚ania wiele