Finał Miss Polonia 2010
D.I.C, jako sponsor tegorocznego konkursu piękności ufundował również nagrodę dla Miss Polonia 2010, którą została Miss Podlasia Rozalia Mancewicz.
W tym roku wybory najpiękniejszej Polki odbyły się już po raz 35. W finale Miss Polonia 2010, który miał miejsce w Hali EXPO w Łodzi wystąpiło 18 absolutnie zjawiskowych dziewcząt. Najpiękniejsze z najpiękniejszych ukazały się zgromadzonej licznie publiczności w czterech wyjątkowych odsłonach. Wszystkie kandydatki wystąpiły w biżuterii z najnowszej kolekcji antwerpskiej sponsora. Sześć finalistek walczących o tytułu Miss Polonia 2010, zaprezentowało unikatowe kolie diamentowe z limitowanej kolekcji D.I.C. o wartości kilku milionów złotych.
Ta niezwykła biżuteria pochodziła z największej wystawy diamentów prezentowanej w pierwszym w Polsce showroomie D.I.C przy ul. Miedzianej 3 a w Warszawie. Tytuł Miss Diamonds International Corporation został przyznany podczas oficjalnego after party w klubie Bedroom w Łodzi. Nagrodą dla Diamentowej Miss były diamentowe kolczyki z kolekcji antwerpskiej, o wartości ponad 10 tys. złotych które osobiście wręczył Prezes D.I.C Polska Pan David Franke. Obecnie królująca Miss Polonia 2010 Rozalia Mancewicz została również wyróżniona prezentem z kolekcji DIC.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Jakie gadżety reklamowe na targi?
Targi handlowe stanowią istotną platformę dla firm, aby promować swoje produkty i usługi, nawiązywać kontakty biznesowe oraz budować swoją markę. Jedn
Glinka kosmetyczna - dlaczego warto wykorzystywać ten składnik?
Glinki kosmetyczne, stosowane już w starożytności, zapewniały piękną skórę i gładkie ciało zarówno kobietom, jak i mężczyznom. W składzie znajduj
Produkty Danio – rozkoszna kremowość w kubeczku, saszetce lub butelce
Coraz więcej osób zwraca uwagę nie tylko na smak, ale również na jakość i wartość odżywczą produktów spożywczych. Producenci żyw
Medycyna estetyczna - poznaj kilka przykładowych zabiegów
Dla niektórych osób wygląd zewnętrzny odgrywa znaczącą rolę w życiu społecznym oraz zawodowym. Dążenie do ideału piękna skłania wiele
Kolekcja Ipanema Sempre Nova już dostępna w Polsce
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Semp