Partnerzy handlowi: jak zgłosić swoją ofertędo sklepu i dlaczego warto to zrobić?
Partnerzy handlowi sklepu convenience – jacy producenci mogą się zgłosić?
Szukając odpowiedniego partnera biznesowego jako dostawca, warto w pierwszej kolejności określić, jaki rodzaj sklepu będzie najlepszym wyborem. Zależnie od rodzaju produkowanych towarów lub dostarczanych usług odpowiedź może być nieco inna. Dość uniwersalną opcją są jednak sklepy typu convenience – lokale najpopularniejszych sieci w Polsce można znaleźć praktycznie wszędzie, zarówno w największych miastach, jak i niewielkich miejscowościach. Dzięki temu można liczyć na bezproblemowe dotarcie z ofertą do bardzo dużej grupy klientów, a tym samym skuteczne budowanie renomy marki.
Wśród firm, które mogą skorzystać na takim rozwiązaniu, można wskazać m.in. producentów:
-
alkoholi – piw, win, trunków wysokoprocentowych lub gotowych drinków;
-
piw i win bezalkoholowych;
-
tzw. impulsowych produktów spożywczych – słonych przekąsek, mrożonek, lodów czy napojów;
-
świeżego jedzenia – mowa m.in. o nabiale, rybach, wędlinach, owocach czy warzywach;
-
gotowych dań oraz przekąsek;
-
pieczywa i wyrobów cukierniczych;
-
produktów niespożywczych – np. prasy, papierosów, artykułów aptecznych, artykułów chemiczno-kosmetycznych.
Czy dostawcy usług również mogą współpracować ze sklepami convenience?
Jak najbardziej – sklepy tego rodzaju charakteryzują się ofertą łączącą zarówno produkty spożywcze, jak i różne usługi dostępne dla klientów. Dzięki temu współpraca może być dobrym wyborem również dla firm obsługujących doładowania GSM, płatności rachunków, bony płatnicze, bilety miejskie czy usługi kurierskie. Dokładna lista może zależeć od wybranej sieci sklepów. Warto na początku skontaktować się z potencjalnym partnerem lub odwiedzić stronę internetową firmy, by określić, czy będzie to odpowiedni wybór.
Co musi zrobić dostawca, by produkty z jego oferty trafiły do sklepów?
Odpowiedź na to pytanie można podać na przykładzie Żabki – największej sieci sklepów convenience w Polsce. Potencjalni partnerzy biznesowi, którzy chcą rozpocząć współpracę z tą firmą, muszą jedynie wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej Żabki. Informacje wymagane od dostawcy obejmują podstawowe dane (nazwa firmy wraz z danymi osoby kontaktowej), a także informacje o oferowanych produktach lub usługach. Następnie wystarczy przesłać zgłoszenie i poczekać na odpowiedź.
Co mogą zyskać partnerzy handlowi popularnej sieci sklepów?
Partnerzy handlowi stawiający na takie rozwiązanie mogą liczyć przede wszystkim na znaczny wzrost dochodów oraz zwiększenie rozpoznawalności marki. Dzięki temu można skutecznie budować świadomość na temat firmy wśród konsumentów nawet jako początkujący producent. Co więcej, współpraca w takim modelu pozwala zdobyć dodatkowe fundusze na dalsze rozwijanie oferty i jeszcze lepsze spełnianie potrzeb klientów.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Czas na ziemniaki - przepis na Dauphinoise z grzybami
Często występują tylko jako dodatek do głównego dania, a mogą pełnić w nim rolę główną. Nasze rodzime ziemniaki to produkt o dużej wart
Retinol plus fotoprotekcja - jesienny tandem dla odmłodzenia i regeneracji
Jesień to zdecydowanie czas retinolu. Odmłodzenie, regeneracja i normalizacja to to, czego bardzo potrzebuje nasza skóra po lecie. Eksperci wskazują,
Moda w detalach – jak dobierać akcesoria, by podkreślić styl?
Akcesoria to jeden z najważniejszych elementów każdej stylizacji. Niezależnie od tego, czy preferujesz minimalizm, klasykę, czy odważne zestawienia,
Dlaczego warto pić sok pomidorowy?
Sok pomidorowy to prawdziwa skarbnica wartości odżywczych, które mają pozytywny wpływ na zdrowie. Dzięki obecności witamin, minerałów oraz
Różowy październik czas start! Ruszyła akcja Przymierz się do samobadania
Już po raz drugi organizatorzy kampanii ?Wylecz raka piersi HER2+?1 we współpracy z marką modową H&M ruszają z akcją ?Przymierz się do samobadania?. W p