Optymalizacja SEO i pozycjonowanie to zagadnienia, których nie możesz ominąć, jeśli pragniesz dotrzeć do klientów kupujących w sieci. Jest to szczególnie ważne w obecnym roku, kiedy to pod wpływem lockdownów i obostrzeń związanych z pandemią do świata online przeniosła się ogromna liczba biznesów dotąd działających tylko stacjonarnie. W praktyce oznacza to jeszcze większą konkurencję nawet w branżach o mniejszej popularności. W poniższym tekście z pomocą fachowców przybliżymy Wam dwa najważniejsze zagadnienia dzisiejszej batalii o pozycję w Google.

Odgadnij intencje użytkownika i zapewnij mu unikalne doświadczenie

W mijającym roku najważniejsze było to, aby jak najlepiej dostosować nasz serwis do potrzeb użytkownika z krwi i kości – kwestie związane z technicznym SEO wymierzonym w wymagania robotów indeksujących zeszły na drugi plan. Największą wagę przywiązuje się obecnie do komfortu i wygody użytkowania naszego szablonu - w pierwszej kolejności naturalnie jego mobilnej wersji. Kiedy już zadbamy o responsywny web design, musimy jeszcze zastanowić się wraz z ekspertami UX (User Experience) nad tym jak osiągnąć najlepszą funkcjonalność oraz intuicyjność działania projektu.

Aby ułatwić sobie ocenę doświadczeń internauty gigant z Moutain View opracował system trzech wskaźników, które zbiorczo określamy jako Core Web Vitals. W ramach sprawdzania użyteczności witryny zobaczymy, jak szybko się ona ładuje, jaki jest czas jej reakcji a także czy jest stabilna wizualnie. Oprócz powyższych faktorów warto też zatroszczyć się o bezpieczeństwo połączenia i odpowiednie certyfikaty a także dopasowanie funkcjonalności do obecnych możliwości smartfonów oraz tabletów. Wszystko to sprawnie i skutecznie ogarną dla Ciebie doświadczone agencje interaktywne. We wrocławskim AFTERWEBie na sukces klienta pracują najlepsi fachowcy – to dzięki nim ostateczny efekt w postaci wysokiej pozycji jest więcej niż pewny!

Nie rezygnuj z regularnego tworzenia atrakcyjnych treści

Na polu internetowej konkurencji to właśnie treść i materiały prezentowane przez Ciebie na stronie stanowią główny obszar zainteresowania potencjalnego klienta. Jeśli po lekturze tekstów uwierzy on w naszą ekspertyzę, autorytet i wiarygodność (sprawdza je algorytm EAT) bardzo możliwe, że zostanie z nami na dłużej i wybierze coś z naszej oferty sprzedażowej. Aby jednak zacząć tworzyć odpowiedniej wagi treści powinniśmy najpierw dobrze rozplanować nasze działania, zrobić research odnośnie do artykułów konkurencji a także jasno określić naszą grupę docelową i model komunikacji. Bardzo ważną kwestią będzie strategia na lokalne frazy np.:Pozycjonowanie stron na miasto Warszawa. Brzmi skomplikowanie? Specjaliści z agencji marketingu internetowego za sprawą wprawnych redaktorów oraz copywriterów pomogą Ci publikować unikalne, autentyczne i przyciągające treści. Zaufaj fachowcom już dziś i wespnij się na czoło wyników SERP! Pozycjonowanie i SEO jeszcze nigdy nie były tak ważne!


Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku