Spośród różnych elementów odzieży to właśnie polówki zajmują szczególne miejsce w kategorii ubrań firmowych. Skąd bierze się ich powodzenie? Kiedy zdecydować się właśnie na nie i jaki rodzaj nadruku sprawdzi się najlepiej? Jeśli szukasz pomysłów na odświeżenie garderoby swoich pracowników, poświęć trzy minuty na przeczytanie naszego artykułu. Wyjaśniamy w nim fenomen polówek i sprawdzamy, w jakich sytuacjach najlepiej się odnajdują.


Odzież reklamowa - jakie są rodzaje koszulek polo?

Jak wygląda polówka, nikomu nie trzeba wyjaśniać. To zwykły t-shirt, który dzięki dodatkowi kołnierzyka i guzików zyskał całkiem nowy charakter. Uszyta jest zwykle z bawełny, czasem z dodatkiem elastycznych włókien, zapewniających jeszcze lepsze dopasowanie do sylwetki. Popularne są też modele typowo sportowe, wykonane z poliestru. Ponadto niektóre egzemplarze mają boczne otwory wentylacyjne, zapewniające lepszą cyrkulację powietrza. Kolorystyka polówek opiera się głównie na jednolitych kolorach. Do ciekawych wzorów należą koszulki o kontrastowych liniach na kołnierzyku i rękawach.

Odzież reklamowa - kiedy wybrać koszulki polo dla swojej firmy?

Zawsze, kiedy chcesz zapewnić pracownikom elegancki wygląd, połączony ze sportowym luzem. W tych koszulkach każdy ładnie się prezentuje. W dodatku można je łączyć zarówno ze spodniami, jak i spódnicami, a także krótkimi spodenkami. Wystarczy, że dobierzesz kolory do barw swojej firmy. Jak widzisz, dla polówek nie ma ograniczeń. Sprawdzają się w każdej branży. Noszą je pracownicy saunariów, sklepów spożywczych i recepcjonistów. Ich uniwersalność bije na głowę wiele innych ubrań, w tym t-shirtów, które nie są tak stylowe. Polówki nie krępują ruchów, dlatego sprawdzają się podczas pracy fizycznej (np. przy sprzątaniu czy rozładunku towarów).

Odzież reklamowa - jaki rodzaj nadruku jest najlepszy na koszulkach polo?

Jeśli chcesz umieścić na nich swoje logo, to odpowiedź brzmi - haft komputerowy. Na polówkach sprawdzają się także sitodruk, DTG i flex oraz flock. Nie dają one jednak tak efektownego rezultatu, jak właśnie haft. Znakowanie wykonane nićmi wygląda po prostu szlachetniej, a przy tym jest najtrwalsze spośród wszystkich metod dostępnych na rynku. Gęsty bawełniany splot pique standardowych polówek idealnie trzyma nadruk i nie pozwala zmarszczyć się tkaninie. Dla najlepszego wyniku wybierz znakowanie z przodu na lewej lub prawej piersi. Jeśli chcesz, by Twoje logo było bardziej widoczne, zdecyduj się także na nadruk z tyłu. Sporo miejsca pozwala umieścić format A4 na łopatkach.

Odzież robocza reklamowa - co sprawdzi się oprócz koszulek polo?

Ubrania z krótkim rękawem pracownicy noszą przede wszystkim latem oraz w ogrzewanych jesienią i zimą pomieszczeniach. W innych przypadkach przyda im się dodatkowa warstwa odzieży, chroniąca przed zimnem. Do wyboru masz polary robocze i bluzy. Osobom pracującym na zewnątrz przydadzą się czapki i kurtki, które również ozdobisz nadrukiem w postaci logo firmy. Kadrę menedżerską wyposażysz w eleganckie koszule z kołnierzykiem, dzięki czemu wyróżni się spośród niższych stopniem pracowników. W ten sposób goście i klienci od razu zorientują się, do kogo mają się zwrócić w razie kłopotów.
W Firmowych Ciuchach polecamy kompletowanie zestawów odzieży dla pracowników na każdą porę roku. Zamawiając jednokrotnie wszystkie interesujące Cię elementy garderoby masz szansę na większą zniżkę. Rabat naliczamy już od 5 sztuk, a im więcej masz w koszyku, tym jego wartość rośnie.

Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku