Pocz徠ek roku to dla wielu czas intensywnej realizacji noworocznych postanowie. Polacy planuj rzuci palenie, zacz望 czyta ksi捫ki czy przej嗆 na diet i zrzuci zb璠ne kilogramy. W dobie pandemii realizacja tego postanowienia wydaje si by bardzo trudna. Domowa si這wnia to idealne rozwi您anie.

Trening w domowym zaciszu


Zima to pora roku, która nie sprzyja aktywno軼i fizycznej. Panuj trudne warunki atmosferyczne dla wysi趾u na 鈍ie篡m powietrzu. Jak wówczas biega? Jak podczas mrozu je寮zi na rowerze? Lepiej zosta w domu i zaszy si pod ciep造m kocem. Nie, nie lepiej. Mo積a zosta w domu, nie marzn望 i 獞iczy tak jak lubisz. Wystarczy zorganizowa sobie domow si這wni. Jest to bardzo praktyczne i wygodne rozwi您anie, poniewa nie trzeba nawet wychodzi z domu, a co najwa積iejsze – sam wybierasz, kiedy chcesz 獞iczy. Nie tracisz czasu na dojazd do si這wni, nie musisz przejmowa si, 瞠 sprz皻 na którym chcesz 獞iczy jest ci庵le okupowany przez innych u篡tkowników, nie interesuje Ci w jakich godzinach si這wnia jest otwarta. Twoja domowa si這wnia jest czynna 24h na dob i to Ty decydujesz, kiedy i jak chcesz z niej korzysta. W陰czasz swój ulubiony serial i po prostu 獞iczysz.

Sprz皻 do 獞icze


Znamy ju zalety domowej si這wni. Pora opowiedzie sobie na pytanie, jak taki domowy sprz皻 do 獞icze powinien wygl康a. Na pocz徠ku najlepiej skupi si na aktywno軼iach, które sprawiaj Ci przyjemno嗆. Je瞠li lubisz jazd na rowerze, to zastanów si nad zakupem treningowego roweru magnetycznego. Preferujesz jazd na kolarzówce? Pomy郵 nad rowerem spiningowym. Kochasz biega? Mo瞠 pora na bie積i. Dobrze na sylwetk zrobi systematyczny trening na orbitreku magnetycznym czy wio郵arzu. Dla osób odchudzaj帷ych si, a tak瞠 tych, które chc wzmocni mi窷nie nóg, pomocny b璠zie te stepper. Mi這郾icy treningu si這wego równie mog znale潭 odpowiedni sprz皻 do 獞iczenia w domu.

Domowa si這wnia powinna by wyposa穎na w przyrz康y do 獞icze, które s dostosowane do Twoich potrzeb i mo磧iwo軼i. S ró積e warianty, m.in. wa貫k, który sprawdzi si do budowania mi窷ni brzucha. Mi窷nie wzmocni te 獞iczenia z ta鄉ami i gumami. Intensywny trening si這wy mo積a natomiast zrobi przy pomocy hantli lub kettlebella o ró積ym obci捫eniu. Najlepiej zacz望 od ni窺zych wag, a w miar rozwoju si造 i mi窷ni zwi瘯sza obci捫enie. Aby rozbudowa mi窷nie, warto te rozwa篡 zakup zestawu sk豉daj帷ego si z 豉wki treningowej, sztangi i talerzy z kilkoma wariantami wagowymi. Dobrym rozwi您aniem jest te dr捫ek do podci庵ania si. W Twojej domowej si這wni mo瞠 stan望 nawet atlas do 獞icze. Mo磧iwo軼i jest naprawd wiele. 

Trening w domu nie musi by ani nudny, ani z góry skazany na pora磬 spowodowan brakiem efektów. Przy pomocy sprz皻u fitness mo瞠sz urz康zi w豉sn si這wni, gdzie zasady ustalasz Ty sam. 
 

Podobne artyku造:


DRUKUJ