Torebki Longchamp – kwintesencja luksusowych stylizacji
Zmiana profilu okazała się być perfekcyjnym strategicznym posunięciem, a nadanie przedsiębiorstwu nazwy Longchamp i logo przedstawiającego pędzącego wierzchowca początkiem nowej ery. Wśród produktów marki, szybko mianowanej przez Paryżanki do miana luksusowej, szczególnie wyróżniały się torebki. Dzisiaj to niezwykle bogate kolekcje, w których dominują wyroby z lekkiego nylonu oraz z wysokogatunkowej skóry. Różnią się rozmiarem, sposobem noszenia, kolorystyką, ale niezmienne od ponad 70 lat łączy je jedno – perfekcyjna oraz bezkompromisowa jakość wykonania.
Klasyczna Le Pliage
Tej torebki Longchamp nie trzeba nikomu przedstawiać. Zasłynęła w latach 90., ale jej popularność nie słabnie do dzisiaj. Wynik 30 milionów sprzedanych egzemplarzy jest fenomenem w skali światowej i plasuje produkt marki na najwyższej lokacie w historii, ponad kultowymi konkurentkami Chanel czy Louis Vuitton. W czym tkwi jej sekret? Przede wszystkim w wyjątkowo prostej formie i lekkiej wadze. Po złożeniu nylonowa torebka inspirowana japońską sztuką origami zajmuje niewiele miejsca. Idealnie pasuje na co dzień, ale dzięki solidnym rączkom z bydlęcej skóry sprawdzi się również w podróży, jako bagaż podręczny.
Le Pliage to kolekcje, które ewoluują na przestrzeni lat. Zmieniają się i dopasowują do stylu modnych kobiet. Nic dziwnego, że stanowią element garderoby gwiazd największego formatu. Dzięki przystępnym cenom są dostępne niemal dla wszystkich fashionistek.
Torebki z Paryża
Choć żaden inny produkt nie osiągnął tak spektakularnego sukcesu jak torebka Longchamp La Pliage, to jednak w ofercie paryskiego domu mody są również inne zasługujące na uwagę modele. LM Longchamp Maroquinerie to linia wyrobów skórzanych ze wzornictwem nawiązującym do logo marki, z kolei Ready-to-Wear odzwierciedla potrzeby aktywnych kobiet żyjących w wielkim mieście. Dokładnie takich jak ambasadorki marki – Kate Moss i Alexa Chung, które chętnie pozowały z torebkami Longchamp w dłoniach.
Zdaje się, że dyrektorzy artystyczni i kreatywni projektanci pracujący pod szyldem jednego z najbardziej wyrafinowanych domów mody na świecie o krok wyprzedzają pragnienia kobiet i czekają, aby móc je spełniać. W swoich kolekcjach niesłychanie często nawiązują do lat 70., które wielu wciąż kojarzą się z kowbojskimi klimatami i woodstockową swobodą. Cel jest zawsze jeden – połączyć to, co zmysłowe, piękne, finezyjne, inspirowane stylem wielkiego miasta ze swobodą tak charakterystyczną dla nadmorskich miejscowości. Okazuje się, że już kolejne pokolenie kobiet kocha tę stylistykę.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Pierwszy dzień na siłowni: jak się przygotować i o czym pamiętać, aby wrócić do formy
Rozpoczęcie przygody z siłownią może być ekscytujące, ale także nieco stresujące, zwłaszcza jeśli jest to Twój pierwszy raz lub powrót p
Jak skutecznie zapobiegać zapaleniu jamy ustnej u dziecka?
Dzieci dość często doświadczają problemu procesów zapalnych w obrębie jamy ustnej. Obejmują one fragmenty błony śluzowej, ale niekiedy też cał
Wspólnota w menopauzie. Cykliczne warsztaty dla kobiet
W warszawskim Praha Studio przy ulicy Floriańskiej 8/23 będą odbywały się cykliczne warsztaty dla kobiet w okresie menopauzy. Warsztaty te poprowadzi Anna
Jak radzić sobie z bezsennością
Bezsenność to problem, z którym zmaga się coraz więcej osób. Stres, szybkie tempo życia, nieodpowiednia dieta i brak regularności mogą negatywnie wpły
Jak Zorganizować Domowe SPA: Poradnik Krok po Kroku
W codziennym zgiełku często brakuje nam czasu na relaks i regenerację. Dlatego warto stworzyć w domu swoje małe SPA, które pozwoli Ci odpocząć, zr