Czy sÄ… na Å›wiecie dodatki bardziej pożądane od tych paryskich? Europejska stolica mody już od wielu lat uchodzi za miejsce, w którym poczÄ…tek biorÄ… najbardziej luksusowe marki i towary. Nie inaczej jest z domem Longchamp – zostaÅ‚ zaÅ‚ożony we Francji w 1948 roku, ale jego poczÄ…tkowa dziaÅ‚alność miaÅ‚a niewiele wspólnego z modÄ…. Z czasem, zamiast fajek i skórzanych akcesoriów, Jean Cassegrain zaczÄ…Å‚ produkować odzież i dodatki dla kobiet.

Zmiana profilu okazaÅ‚a siÄ™ być perfekcyjnym strategicznym posuniÄ™ciem, a nadanie przedsiÄ™biorstwu nazwy Longchamp i logo przedstawiajÄ…cego pÄ™dzÄ…cego wierzchowca poczÄ…tkiem nowej ery. WÅ›ród produktów marki, szybko mianowanej przez Paryżanki do miana luksusowej, szczególnie wyróżniaÅ‚y siÄ™ torebki. Dzisiaj to niezwykle bogate kolekcje, w których dominujÄ… wyroby z lekkiego nylonu oraz z wysokogatunkowej skóry. RóżniÄ… siÄ™ rozmiarem, sposobem noszenia, kolorystykÄ…, ale niezmienne od ponad 70 lat Å‚Ä…czy je jedno – perfekcyjna oraz bezkompromisowa jakość wykonania.

Klasyczna Le Pliage

Tej torebki Longchamp nie trzeba nikomu przedstawiać. ZasÅ‚ynęła w latach 90., ale jej popularność nie sÅ‚abnie do dzisiaj. Wynik 30 milionów sprzedanych egzemplarzy jest fenomenem w skali Å›wiatowej i plasuje produkt marki na najwyższej lokacie w historii, ponad kultowymi konkurentkami Chanel czy Louis Vuitton. W czym tkwi jej sekret? Przede wszystkim w wyjÄ…tkowo prostej formie i lekkiej wadze. Po zÅ‚ożeniu nylonowa torebka inspirowana japoÅ„skÄ… sztukÄ… origami zajmuje niewiele miejsca. Idealnie pasuje na co dzieÅ„, ale dziÄ™ki solidnym rÄ…czkom z bydlÄ™cej skóry sprawdzi siÄ™ również w podróży, jako bagaż podrÄ™czny.

Le Pliage to kolekcje, które ewoluujÄ… na przestrzeni lat. ZmieniajÄ… siÄ™ i dopasowujÄ… do stylu modnych kobiet. Nic dziwnego, że stanowiÄ… element garderoby gwiazd najwiÄ™kszego formatu. DziÄ™ki przystÄ™pnym cenom sÄ… dostÄ™pne niemal dla wszystkich fashionistek.

Torebki z Paryża

Choć żaden inny produkt nie osiÄ…gnÄ…Å‚ tak spektakularnego sukcesu jak torebka Longchamp La Pliage, to jednak w ofercie paryskiego domu mody sÄ… również inne zasÅ‚ugujÄ…ce na uwagÄ™ modele. LM Longchamp Maroquinerie to linia wyrobów skórzanych ze wzornictwem nawiÄ…zujÄ…cym do logo marki, z kolei Ready-to-Wear odzwierciedla potrzeby aktywnych kobiet żyjÄ…cych w wielkim mieÅ›cie. DokÅ‚adnie takich jak ambasadorki marki – Kate Moss i Alexa Chung, które chÄ™tnie pozowaÅ‚y z torebkami Longchamp w dÅ‚oniach.

Zdaje siÄ™, że dyrektorzy artystyczni i kreatywni projektanci pracujÄ…cy pod szyldem jednego z najbardziej wyrafinowanych domów mody na Å›wiecie o krok wyprzedzajÄ… pragnienia kobiet i czekajÄ…, aby móc je speÅ‚niać. W swoich kolekcjach niesÅ‚ychanie czÄ™sto nawiÄ…zujÄ… do lat 70., które wielu wciąż kojarzÄ… siÄ™ z kowbojskimi klimatami i woodstockowÄ… swobodÄ…. Cel jest zawsze jeden – poÅ‚Ä…czyć to, co zmysÅ‚owe, piÄ™kne, finezyjne, inspirowane stylem wielkiego miasta ze swobodÄ… tak charakterystycznÄ… dla nadmorskich miejscowoÅ›ci. Okazuje siÄ™, że już kolejne pokolenie kobiet kocha tÄ™ stylistykÄ™.


Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku