Czystość biura pozwala na komfortowe warunki pracy. Dzięki temu osoby, które przebywają w budynku, mogą cieszyć się z zadbanego stanowiska, na którym będą realizować powierzone im zadania przez cały dzień. Jakie produkty są potrzebne ekipie sprzątającej i w które elementy warto wyposażyć wszystkich pracowników, by zawsze mogli zareagować w sytuacjach awaryjnych? 

Akcesoria do sprzątania są bezsprzecznie niezbędne. Należą do nich różnego rodzaju płyny czyszczące do różnych powierzchni i ręczniki kuchenne. Można umieścić także jednorazowe rękawiczki, które pozwolą zadbać o skórę dłoni i higieniczne podejście do tematu. Na samym końcu odpowiemy, jakie produkty wybierać, by cieszyć się nie tylko satysfakcjonującymi efektami, ale również oszczędnościami! Kwestia budżetu powinna być wyjątkowo istotna dla wszystkich przedsiębiorców.

 Mop, wózek i pozostałe narzędzia

Nikt nie będzie wymagać od swoich pracowników, a tym bardziej od potencjalnych klientów, by ściągali oni obuwie przed wejściem do biura. Byłoby to bardzo nieodpowiedzialne zachowanie, które charakteryzowałoby się niskim poziomem profesjonalizmu. Warto więc zatrudnić osobę sprzątającą, która zajmie się codziennym dbaniem o czystość danego miejsca.

 

Jeżeli wybraliście prywatną osobę, a nie pracownika agencji, należy mu również zapewnić narzędzia i akcesoria do sprzątania. Do tych podstawowych należy mop i wózek, na którym będzie kubeł z wodą do mycia podłóg. W czasie zakupu tych elementów zawsze wybierajcie najlepsze produkty, ponieważ jest to jednorazowa inwestycja, która będzie użytkowana przez dłuższy okres. Ma jednak znaczenie przy prędkości i jakości pracy Waszego pracownika. Akcesoria do sprzątania mają dużo większe znaczenie, niż Wam się wydaje. Jeśli nie tego nie wiecie, sami spróbujcie umyć podłogę tanim i drogim wyposażeniem. Na końcu porównajcie efekty.

Rękawiczki, ręczniki papierowe i detergenty

Mniejsze akcesoria do sprzątania, które się już zużywają, są dużo trudniejszym wyborem dla większości przedsiębiorców. Należy je często kupować, więc są dodatkowym kosztem, a wielu specjalistów do spraw planowania, szuka w nich oszczędności, wybierają gorszą jakość lub niesprawdzonych dostawców.

Niestety, jest to bardzo ryzykowne, ponieważ rękawiczki jednorazowe wyprodukowane z kiepskiej gumy lub silikonu mogą powodować uczulenie i dyskomfort – a Wasz pracownik wtedy będzie mieć prawo odmowy wykonywania obowiązków. Natomiast ręczniki papierowe będą pozostawiać smugi i drobinki, więc wszystko będzie trzeba poprawiać. Lepiej więc zamówić sprawdzone produkty z rekomendowanego źródła!


Podobne artykuły:


DRUKUJ