Ładny, płaski brzuch to marzenie wielu kobiet i mężczyzn. Nie lubimy kiedy wystaje nam spod ubrań, ciężko się nam rozebrać na plaży. Postanowiliśmy więc, że schudniemy. Jednak w międzyczasie też chcemy jakoś wyglądać. Poniżej znajdziesz kilka punktów, które pomogą ci przetrwać ten czas. Wśród nich znajdziemy wskazówki dotyczące ćwiczeń na mięśnie brzucha, ale także sposoby maskowania nadprogramowych kilogramów.
Tu wpisz treść.

Przede wszystkim dieta

Fakty są nieubłagane - żeby mieć piękne ciało, musimy zadbać o odpowiednią dietę, gdyż to ona przesądza o tym, że w okolicy brzucha zbierają się fałdy tłuszczu. Dlatego musisz jak najszybciej wyrzucić słodycze, fast foody i gazowane, słodzone napoje. Najlepiej abyś nauczył się czytać etykiety. Jedna łyżeczka cukru to aż 4 gramy. Zobacz, ile tego jest w płatkach śniadaniowych, jogurtach czy batonach fit. Wtedy okazuje się, że te na pozór zdrowe dania, wcale takie zdrowe nie są. Namów do diety partnera - we dwójkę będzie odrobinę łatwiej. Staraj się jeść dużo błonnika - dzięki niemu nie będziesz mieć wzdętego brzucha - odpowiednią dawkę da ci jedzenie warzyw i owoców, a także produktów pełnoziarnistych.

Ćwiczenia na mięśnie brzucha

Trzydzieści minut dziennie - o tyle czasu prosi nasz brzuch, by mógł wyglądać lepiej. Wybieraj jakąkolwiek aktywność w ciągu dnia i staraj się do tego dodać ćwiczenia na mięśnie brzucha. Możesz chodzić na spacery, biegać, jeździć na rowerze, a w domu na macie robić brzuszki - te zwykłe, jak i z założonymi nogami na siebie, brzuszki po skosie, z uniesionymi nogami, ze zgiętymi nogami w kolanach - wariantów jest mnóstwo, więc nie będziesz się nudzić. Wytrzymaj przez minutę deskę - popularne planki świetnie wpływają na nasze całe ciało - doradzają specjaliści z https://cityfit.pl/. Równie dobre ćwiczenia na mięśnie brzucha to skłony i podskoki. Nie zapomnij się wcześniej rozgrzać, a po treningu rozciągnąć.

Umiejętnie maskuj niedoskonałości

Mimo, iż dopiero zacząłeś dbać o swój brzuch, to chcesz, żeby możliwie jak najszybciej wyglądał lepiej. Jednak nie jest to proste i dla własnego samopoczucia warto zastosować kilka „trików”. Pierwszym z nich jest stosowanie odpowiedniej bielizny - o podwyższonym stanie, która trochę spłaszczy i wyrówna fałdki. Na ważniejsze wydarzenia warto założyć bieliznę wyszczuplającą - jednak nie stosujmy jej zbyt często, bo może powodować np. problemy z krążeniem. Jeżeli chodzi o krój bluzek to warto wybierać marszczenia w obrębie brzucha, bądź kopertowe bluzki, gdzie jedna część zamaskuje brzuszek. Świetne jest to, że obecnie panuje moda na spodnie z podwyższonym stanem, które również nas wyszczuplają optycznie. Staraj się też nie skupiać uwagi, na brzuchu np. przez krzykliwe wzory czy kolory w tym obrębie.

O dobre samopoczucie, wynikające z dobrego wyglądu, musimy zadbać sami. Wykonując powyższe trzy kroki zbliżymy się do celu. Ćwiczenia na mięśnie brzucha oraz prawidłowa dieta to z pewnością dobry kierunek, którym musimy podążać.


Podobne artykuły: