Każda osoba, która dąży do redukcji nadmiernych kilogramów stara się osiągnąć swój cel poprzez regularną aktywność fizyczną oraz odpowiednie zmiany wprowadzane w swoim codziennym odżywianiu. Oczywiście na rynku istnieje cała masa skutecznych suplementów które mogą pomóc nam zredukować nadmiar tkanki tłuszczowej, jednak nie każdy z nas chce od razu po nie sięgać. Są osoby które bez ich używania w pierwszej części redukcji chce osiągnąć wyznaczony cel. Wówczas bardzo przydatne mogą być produkty które w większości bez problemów znajdziemy w kuchni każdego z nas.


Kawa

Jest to napój od którego przygotowania wielu z nas rozpoczyna dzień. Nie jest to nic dziwnego gdyż to najpopularniejszy energetyk który jest w stanie szybko zwiększyć poziom naszej energii i ułatwić codzienne funkcjonowanie. Kluczową rolę w kawie odgrywa obecność kofeiny, jednego z najbardziej cenionych związków termogenicznych na świecie który stanowi podstawę wielu spalaczy tłuszczu. Ma ona również właściwości przyspieszające metabolizm przez co wzrasta nasze zapotrzebowanie kaloryczne. Świetnie sprawdza się również jako dodatkowy zastrzyk energii przed aktywnością fizyczną.

Ostre przyprawy

Stosowanie tego rodzajów dodatków do żywności jest bardzo popularne, co więcej rośnie liczba osób wykazujących duże zainteresowanie nieco bardziej wyrazistymi smakami. Taki gust kulinarny może skutecznie wspierać redukcję tkanki tłuszczowej gdyż np. kapsaicyna wykazuje realne działanie termogeniczne przez co wykorzystywana jest w wielu spalaczach tłuszczu. Ostre przyprawy mają też zdolność do ograniczenia chęci na podjadanie pomiędzy posiłkami. Jak widać zatem fani papryczek czy pieprzu mogą odnotować szybsze postępy w odchudzaniu.

Imbir

To bardzo popularna przyprawa jednak niewielu z nas zdaje sobie sprawę z Jego wpływu na utratę wagi, tymczasem ma on wiele zalet. Jest to naturalny termogenik, który promuje zwiększenie wydatku energetycznego w postaci tkanki tłuszczowej oraz wspiera produkcję enzymów trawiennych. Oznacza to, że bardzo korzystnie wpływa na wykorzystywanie poszczególnych składników pokarmowych jakie dostarczamy wraz z jedzeniem.

Kurkuma

Jest bardzo ciekawą przyprawą która przy regularnym stosowaniu może znacznie przyczynić się do ograniczenia apetytu w ciągu dnia. Kurkumina która jest w niej zawarta jest ściśle powiązana z leptyną czyli białkiem odpowiedzialnym za odczuwanie głodu. Kluczowe jest więc zwiększenie leptynowrażliwości co zapewnia nam regularne spożywanie kurkumy.

Herbata

Jest doskonale znanym napojem który z dużą przyjemnością spożywa większość z nas. Jej szerokie działanie na organizm zarówno prozdrowotne jak i odchudzające zostało wielokrotnie opisane. Istnieje wiele rodzajów herbaty które mogą różnić się między sobą np. zawartością kofeiny. Składniki aktywne w niej zawarte mają właściwości oczyszczające, poprawiające perystaltykę jelit oraz diuretyczne. Wiele herbat jest także źródłem cennych antyoksydantów które mogą pomóc obniżyć zawartość toksyn i wolnych rodników

Białko

Produktów zawierających duże ilości miała z pewnością nam nie brakuje. Możemy zaliczyć do nich ryby, chude mięso, twarogi, serki wiejskie czy jajka. Odpowiednio wysokie spożycie białka podczas redukcji jest absolutnym fundamentem do osiągnięcia sukcesu gdyż ma ono właściwości termogeniczne, wprowadza organizm w stan długu energetycznego oraz hamuje katabolizm podczas deficytu. Warto również pamiętać że jest w stanie ono nasycić nas na znacznie dłużej niż węglowodany czy tłuszcze więc doskonale blokuje apetyt.

Witamina C

Jest to prawdopodobnie najbardziej popularna witamina na rynku która wykazuje wiele pozytywnych właściwości. Dla większości z nas kojarzy się przede wszystkim ze zdrowiem oraz układem immunologicznym, jednak ma również duży wpływ na utratę wagi. Czynnie nasila procesy lipolizy oraz odpowiada za produkcje naturalnej – jedynej biodostępnej l-karnityny. Źródłem witaminy C mogą być różnego rodzaju owoce cytrusowe oraz inne produkty spożywcze o niskim stopniu przetworzenia.

Pieprz

Właściwości czarnego pieprzu od dawna są cenione również przez osoby dbające o atletyczną sylwetkę. Obok soli to najpopularniejsza przyprawa, jednak o wiele bardziej wartościowa. Jest źródłem dla piperyny, związku termogenicznego który według badań wykazuje zdolność do blokowania tworzenia się nowych komórek tłuszczowych. Jest to bardzo ważne zarówno z perspektywy samego odchudzania, jak i również zapobiegania wystąpieniu efektu Jo-Jo. Piperyna nasila także wchłanianie wielu innych ekstraktów.

Grejpfrut

Jest jednym z najbardziej wartościowych owoców w trakcie odchudzania o pysznym, lecz bardzo specyficznym smaku. Wyróżnia się przede wszystkim bardzo wysoką zawartością witamin oraz minerałów, a przy tym należy do owoców które zawierają znikomą zawartość cukrów. Jest też naturalnym antyoksydantem oraz wykazuje potencjał normalizujący stężenie cukru we krwi.

Skuteczne i naturalne spalacze tłuszczu

Jeśli natomiast kuchnia nie jest naszym ulubionym miejscem, możemy sięgnąć po skuteczne spalacze tłuszczu oparte o składniki mające potwierdzone bezpieczeństwo i naturalne pochodzenie - https://forum-sportowe.pl/topic/4-najlepsze-spalacze-t%C5%82uszczu-ranking/


Podobne artykuły: