Y - znak Pokolenia

Zdecydowanie tak! 20 maja podczas prezentacji produktowej w Leroy Merlin odbył się premierowy pokaz specjalnego konceptu firmy Gardinia: „Pokolenie Y – lubię to.”
Początek, czyli „Młodzi projektują dla młodych”.
Ponad rok temu, w kwietniu 2012 roku , wrocławska Akademia Sztuk Pięknych wspólnie z firmą Gardinia, międzynarodowym producentem artykułów dekoracji i aranżacji okna, ogłosiła konkurs skierowany do studentów Katedry Wzornictwa Przemysłowego. Nosił on nazwę „Metamorfoza okna, czyli Młodzi projektują dla Młodych”. Jego przedmiotem było zgłoszenie projektu produktu z asortymentu Gardinii zindywidualizowanego w taki sposób, aby trafiał w gusta i oczekiwania młodych odbiorców. Jury doceniło m.in. projekt zakończenia karnisza w kształcie litery „Y” autorstwa Rafała Modlingera. I właśnie produkt wykonany według tego projektu firma Gardinia już wkrótce wprowadzi na rynek.
Taki był początek kolekcji „Pokolenie Y - lubię to!”
Pokolenie Y szuka odważnych rozwiązań!
Pokolenie Y to osoby młode, pewne siebie i gotowe do podejmowania nowych wyzwań. Nie boją się odważnych rozwiązań i chętnie dopasowują produkty do swoich własnych potrzeb, tworząc unikalne kompozycje i indywidualne aranżacje. Pomiędzy najmłodszymi a najstarszymi z pokolenia Y jest 15 lat różnicy, co powoduje, że jest to nie tylko ciekawa, ale również liczna i zróżnicowana grupa docelowa. Obejmuje ona zarówno osoby, które są dopiero na początku swojej drogi życiowej i już teraz poszukują nie tylko okazyjnych cen, ale także produktów dopasowanych do ich nietypowych wymagań; oraz takie, które osiągnęły pewien status i świadomie kształtują swój świat, w pełni korzystając z niesionych przez niego możliwości.
Nie przejdzie bez echa!
Specjalnie wyselekcjonowane produkty z portfolio Gardinii trafiły do katalogu artykułów dekoracji okna, które swoim kształtem, wyglądem lub możliwościami aranżacyjnymi odpowiadają wymaganiom młodych osób. Od lipca w sklepach Leroy Merlin rozpoczną się specjalne happeningi zbierające danego dnia w jednym miejscu najaktywniejszych z pokolenia Y. „Ygrekowa rewolucja” się rozpoczęła i nie ma od niej odwrotu.
Jeśli należysz do pokolenia Y – wybierz produkty z kolekcji Gardinii, a na pewno je polubisz!




Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Ciekawe t-shirty damskie – jak wyróżnić się w tłumie dzięki modnej i wygodnej bazie stylizacji?
Codzienna moda nie musi być nudna, a wygodne ubrania mogą jednocześnie przyciągać wzrok i podkreślać indywidualny styl. Idealnym przykładem są ciekawe
Praca Opiekunów osób starszych w Niemczech - wymagania i korzyści
Opieka nad osobami starszymi w Niemczech to temat niezwykle ważny i zyskujący na popularności, szczególnie wśród osób poszukujących st
Na narty z dziećmi - gdzie na narty z dzieckiem w Polsce i za granicą, czyli pierwsze kroki na stoku
Ferie czas start! Gdy za oknem śnieg a dzieci rozpoczynają przerwę zimową, zaczynamy się zastanawiać jaki kierunek wybrać, aby dziecko zaraziło się mi
Co jeść, a czego nie jeść przy zespole jelita drażliwego?
Zespół jelita drażliwego to przewlekłe schorzenie układu pokarmowego, które wpływa na jakość życia u wielu osób. Objawy, takie jak
Liposukcja z perspektywy czasu. Przegląd długoterminowych efektów zabiegu
Wiadomo, że liposukcja potrafi błyskawicznie odmienić sylwetkę. Efekty są widoczne niemal od razu. Jednak czy to rozwiązanie na lata? Sprawdzamy, jak zmie