O wartości marki świadczy jej społeczna akceptacja. Nazwa i symbol są jedynie materialnym wyrazem marki. W działalności firmy zatem ważne jest nie tylko, aby dobrze się nazywać lub mieć poprawnie zbudowany logotyp, ale przede wszystkim by przekonać opinię publiczną, że marka zasługuje na uznanie i akceptację. Marka to bowiem obietnica i zobowiązanie, które firma składa klientowi.

Gardinia już od ponad 60 lat dekoruje okna w caÅ‚ej Europie, w tym od 18 również w Polsce.  To miÄ™dzynarodowe przedsiÄ™biorstwo zostaÅ‚o zaÅ‚ożone w 1950 roku w niemieckim miasteczku Isny. SwojÄ… dziaÅ‚alność zaczynaÅ‚o jako maÅ‚a rodzinna firma produkujÄ…ca drewniane szyny sufitowe. Z biegiem czasu i w odpowiedzi na zmiany rynku Gardinia sukcesywnie wzbogacaÅ‚a swój asortyment o kolejne artykuÅ‚y do dekoracji okna i zabezpieczenia przeciwsÅ‚oneczne.  Dzisiaj obecna jest w 23 krajach Europy, oferujÄ…c ponad 3500 produktów do kompleksowej dekoracji okna.

W Polsce dążymy do tego, aby zaoferować naszym klientom produkty do aranżacji okna, które będą dekoracyjne - estetycznie dopełnią wystrój pomieszczeń, a zarazem funkcjonalne, proste w montażu i obsłudze. Cechuje je wysoka jakość, zróżnicowane cenowe, bogactwo materiałów, kolorów, form i stylów.

Szeroki wybór produktów do dekoracji okna Gardinii dostÄ™pny jest w wielkopowierzchniowych sieciach sprzedaży, hurtowniach budowlanych  i sklepach z artykuÅ‚ami wyposażenia wnÄ™trz. Oferowane sÄ… one zarówno w systemie sprzedaży samoobsÅ‚ugowej, jak i na indywidualne zamówienie klienta,  tak aby każdy znalazÅ‚ produkt, który idealnie speÅ‚ni jego potrzeby i oczekiwania.

DziÄ™ki zmianom, które zaszÅ‚y w Gardinii tego lata, klientom Å‚atwiej bÄ™dzie teraz rozpoznawać i wybierać markÄ™ Gardinia. Ponad 60-letnie doÅ›wiadczenie  w branży aranżacji i dekoracji okna zamknÄ™liÅ›my w jednym prostym haÅ›le:

„Dekorujemy okna od 1950”

To właśnie cała prawda o Gardinii.







Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku