Jack Wolfskin nowym sponsorem Pucharu Świata FIS w narciarstwie alpejskim
Spis treści
Autor
Firma Jack Wolfskin wiodący w Europie producent sprzętu i odzieży turystycznej postanawia rozszerzyć swoją międzynarodową ekspansję w Europie i poza jej granicami. Dlatego właśnie zdecydowała się podpisać umowę o współpracy z międzynarodowym przedsiębiorstwem do spraw marketingu sportowego Infront Sports & Media, dysponującym prawami do reklamy i sponsoringu na większości zawodów odbywających się w ramach Pucharu Świata FIS w narciarstwie alpejskim.

Umowa zawarta na cztery lata wejdzie w życie w sezonie zimowym 2012/13.
Puchar Świata FIS w narciarstwie alpejskim to doskonała okazja do tego, aby marka Jack Wolfskin stała się jeszcze lepiej rozpoznawalna we wszystkich krajach Europy i poza jej granicami.
W tym czasie przy okazji 42 wydarzeń związanych z Pucharem Świata w każdym sezonie marka Jack Wolfskin uzyska duży zasięg medialny na całym świecie. Pakiet marketingowy obejmuje prezentację marki na starcie i mecie każdego wyścigu, jak również umieszczenie logo na strojach zawodników, flagach i bandach wzdłuż tras zjazdowych oraz na tablicach wyników.
Dzięki współpracy z firmą Infront podczas Pucharu Świata FIS w narciarstwie alpejskim reklama firmy Jack Wolfskin dotrze do ok.2 miliardów odbiorców na całym świecie.
Wersja do druku

Umowa zawarta na cztery lata wejdzie w życie w sezonie zimowym 2012/13.
Puchar Świata FIS w narciarstwie alpejskim to doskonała okazja do tego, aby marka Jack Wolfskin stała się jeszcze lepiej rozpoznawalna we wszystkich krajach Europy i poza jej granicami.
W tym czasie przy okazji 42 wydarzeń związanych z Pucharem Świata w każdym sezonie marka Jack Wolfskin uzyska duży zasięg medialny na całym świecie. Pakiet marketingowy obejmuje prezentację marki na starcie i mecie każdego wyścigu, jak również umieszczenie logo na strojach zawodników, flagach i bandach wzdłuż tras zjazdowych oraz na tablicach wyników.
Dzięki współpracy z firmą Infront podczas Pucharu Świata FIS w narciarstwie alpejskim reklama firmy Jack Wolfskin dotrze do ok.2 miliardów odbiorców na całym świecie.

Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Grecja -idealny kierunek na wakacje marzeń
Słoneczne plaże, bogata historia, malownicze wyspy oraz znakomita kuchnia ? to tylko niektóre powody, dla których Grecja co roku przyciąga miliony turystó
Korzyści korzystania z kołdry puchowej 200x220 cm
Kołdry puchowe wciąż są bardzo często kupowane przez użytkowników w różnym wieku. Mają mnóstwo zalet, które zapewniają zdro
Subtelność z wyrafinowanym charakterem - mgiełka Sorvella Perfume Miss Baccarat
MGIEŁKI ZAPACHOWE TO DOSKONAŁA ALTERNATYWA DLA TRADYCYJNYCH PERFUM, SZCZEGÓLNIE WIOSNĄ I LATEM. SĄ OD NICH LŻEJSZE I MOŻNA JE APLIKOWAĆ NA CIAŁO
Zegarki które zmieniły historię
Zegarki Breitling to nie tylko narzędzia do pomiaru czasu, ale prawdziwe dzieła sztuki, które zmieniły historię zegarmistrzostwa. Te luksusowe czasom