Natychmiastowa objętość w pudrze

Sezon jesień-zima 2011 będzie połączeniem dwóch trendów, które do tej pory wydawały się niemożliwe do połączenia – ekstremalnej objętości z jej naturalnym przeciwieństwem, czyli nakryciami głowy, które królują obecnie na pokazach największych projektantów mody.
Od teraz fashionistki nie muszą już wybierać pomiędzy doskonałą fryzura a modnym wizerunkiem, ponieważ z odpowiednim produktem do stylizacji będą mogły cieszyć się zarówno świetną fryzurą, jak i oryginalnym nakryciem głowy. Świadoma kobieta, która chce cieszyć się najnowszymi propozycjami mody, nie powinna opuszczać domu bez tego małego i magicznego kosmetyku, który został stworzony specjalnie z myślą o niej przez specjalistów Taft. Dzięki wyjątkowo łatwej aplikacji możesz używać Taft Instant Volume Powder zawsze wtedy, kiedy czujesz, że Twoje włosy potrzebują dodatkowej objętości
- rano, gdy szykujesz się do pracy, w ciągu dnia, gdy chcesz odświeżyć swoją fryzurę, czy wieczorem, przygotowując się do wielkiego wyjścia.
Taft Instant Volume Powder w jednej chwili wyczaruje niezwykła fryzurę – niezależnie od pory dnia, a nawet roku – Twoje włosy zawsze będą idealnie ułożone. Specjalnie stworzona bardzo efektywna formuła sprawia, że dzieki Taft Instant Volume Powder każdy kosmyk Twoich włosów będzie pod skuteczną kontrolą. Aplikacja produktu jest arcyprosta
- wystarczy nasypać nieco pudru na dłoń, rozetrzeć i delikatnie wmasować we włosy. Dla zwiększenia efektu objętości można nałożyć odrobinę pudru bezpośrednio na włosy i wmasować je w nie, jak każdy inny kosmetyk.
Ambasadorka marki Taft, Heidi Klum wie, jak ważna jest odpowiednia stylizacja, kiedy jest się w ciągłym w ruchu i ma się czas tylko na szybką poprawę fryzury.
„Taft Instant Volume Powder jest fantastycznym produktem! Wystarczy posypać nim włosy, wetrzeć proszek i od razu działa! Puder w małym i niepozornym opakowaniu jest tym, na co z niecierpliwością czekają wszystkie kobiety” – mówi topmodelka.
Rekomendowana cena produktu to około 13 zł. Taft Instant Volume Powder pojawi się w sklepach we wrześniu br., a w telewizji oglądać będzie można reklamę z udziałem ambasadorki marki, top modelki Heidi Klum. Dla marki Taft zaplanowano także wsparcie marketingowe w postaci materiałów POS. Reklamę na potrzeby polskiego rynku adaptowała agencja Proximity Poland. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.
Objętość i utrwalenie w jednym? Od września to jest możliwe z Taft Instant Volume Powder
- w sam raz na wietrzne jesienne dni!




Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Jak wybrać odpowiednie obuwie na ciepłe dni?
Odkryj, jak wybrać najlepsze obuwie na ciepłe dni, zwracając uwagę na materiał, fason oraz wygodę. Dowiedz się, które cechy sandałów i lek
PURE Flex – hulajnoga stworzona z myślą o kobiecych potrzebach w mieście
Czy zastanawiałaś się kiedyś nad alternatywą dla zatłoczonej komunikacji miejskiej lub problemów z parkowaniem w centrum? Szukasz praktycznego śro
Co warto kupić przed narodzinami dziecka?
Przygotowania do narodzin malucha to wyjątkowy czas pełen emocji, planów i... zakupów. Wśród przyszłych rodziców pojawia się po
Wakacje na cztery łapy – jak przygotować się na podróż ze swoim zwierzakiem?
Podróżowanie ze zwierzętami to coraz częstszy wybór opiekunów, którzy traktują swoje pupile nie tylko jak towarzyszy, ale wręcz
Buty Grisport City – idealne na city break!
Weekendowe wyjazdy i aktywności to doskonała okazja, by oderwać się od codziennych obowiązków – nawet, gdy nie możemy zaplanować dłuższego