Rachel Weisz i Bvlgari
Spis treści
Autor
Bohaterką najnowszej, sierpniowej kampanii reklamowej perfum Jasmin Noir została Rachel Weisz. Zapach ten uosabia istotę prestiżu i luksusu marki…..Jasmin Noir niezwykle tajemniczy kwiat, unikatowy i intrygujący.

Cenny, biały i nieskazitelny Jasmin Noir w swej nowej odsłonie ukazuje się jako tajemniczy kwiat o wielu akcentach: enigmatycznym, delikatnym i niesamowicie zmysłowym. Bardzo delikatna i świeża woń kwiatu jaśminu o poranku, w ciągu dnia staje się coraz mocniejsza aż do zachodu słońca, by wieczorem osiągnąć kulminację intensywności...
Rachel Weisz, aktorka filmowa i teatralna, laureatka Oscara i Złotego Globu uosabia styl kobiety Jasmin Noir – nowoczesnej, ale pełnej uroku i zmysłowości.
Bvlgari konsekwentnie promuje swoje zapachy poprzez nawiązanie współpracy reklamowej z gwiazdami. Twarzą ostatnio wprowadzonych perfum Mon Jasmin Noir jest Kirsten Dunst. Marka współpracowała również z Kate Moss, Laetitia Casta, Julian Moore.
Fotografiami do najnowszej kampanii reklamowej zajęli się Mert Alas i Marcus Piggott. Rachel Weisz jest ubrana jedynie w biżuterię Bvgari, przytula się do lwa i flakonu perfum Jasmin Noir. Lew to symbol marki - szlachetności i dostojeństwa. Jej uroda, pieszczona przez miękkie, złote światło, przedstawia niezwykle intrygującą kobiecość. Jej spojrzenie jest połączeniem niewinności i pasji.
Wersja do druku

Cenny, biały i nieskazitelny Jasmin Noir w swej nowej odsłonie ukazuje się jako tajemniczy kwiat o wielu akcentach: enigmatycznym, delikatnym i niesamowicie zmysłowym. Bardzo delikatna i świeża woń kwiatu jaśminu o poranku, w ciągu dnia staje się coraz mocniejsza aż do zachodu słońca, by wieczorem osiągnąć kulminację intensywności...
Rachel Weisz, aktorka filmowa i teatralna, laureatka Oscara i Złotego Globu uosabia styl kobiety Jasmin Noir – nowoczesnej, ale pełnej uroku i zmysłowości.
Bvlgari konsekwentnie promuje swoje zapachy poprzez nawiązanie współpracy reklamowej z gwiazdami. Twarzą ostatnio wprowadzonych perfum Mon Jasmin Noir jest Kirsten Dunst. Marka współpracowała również z Kate Moss, Laetitia Casta, Julian Moore.
Fotografiami do najnowszej kampanii reklamowej zajęli się Mert Alas i Marcus Piggott. Rachel Weisz jest ubrana jedynie w biżuterię Bvgari, przytula się do lwa i flakonu perfum Jasmin Noir. Lew to symbol marki - szlachetności i dostojeństwa. Jej uroda, pieszczona przez miękkie, złote światło, przedstawia niezwykle intrygującą kobiecość. Jej spojrzenie jest połączeniem niewinności i pasji.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Grecja -idealny kierunek na wakacje marzeń
Słoneczne plaże, bogata historia, malownicze wyspy oraz znakomita kuchnia ? to tylko niektóre powody, dla których Grecja co roku przyciąga miliony turystó
Korzyści korzystania z kołdry puchowej 200x220 cm
Kołdry puchowe wciąż są bardzo często kupowane przez użytkowników w różnym wieku. Mają mnóstwo zalet, które zapewniają zdro
Subtelność z wyrafinowanym charakterem - mgiełka Sorvella Perfume Miss Baccarat
MGIEŁKI ZAPACHOWE TO DOSKONAŁA ALTERNATYWA DLA TRADYCYJNYCH PERFUM, SZCZEGÓLNIE WIOSNĄ I LATEM. SĄ OD NICH LŻEJSZE I MOŻNA JE APLIKOWAĆ NA CIAŁO
Zegarki które zmieniły historię
Zegarki Breitling to nie tylko narzędzia do pomiaru czasu, ale prawdziwe dzieła sztuki, które zmieniły historię zegarmistrzostwa. Te luksusowe czasom