Reporter na wiosnę lato 2009
Ta część kolekcji skierowana jest osób w przedziale wiekowym 24-35 lat, ceniących wolność, swobodę, przygodą, chcących przenieść się na chwilę w świat egzotyki.
Kolekcja damska
Zmysłowa, kobieca, swobodna, zdecydowana, konsekwentna. Skierowana do kobiet lubiących wyrażać swoją osobowość poprzez ubiór, kreując przy tym włsany styl.
Kolekcja męska
Pełna energii, dojrzała, mocna, swobodna, ultranowoczesna, alternatywna. Skierowana dla mężczyzn ambitnych, twardych, silnych, pewnych siebie, którzy do mody mają stosunek nieco nonszalancki. Sposobem ubierania wyrażają swoją osobowość.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Paleniska ogrodowe – serce przydomowej przestrzeni
W obliczu coraz szybszego tempa życia poszukujemy sposobów na relaks i odpoczynek na łonie natury, nie wyjeżdżając daleko od domu. W tym kontekście
Wanna wolnostojąca przyścienna – nowoczesność i elegancja w łazience
Współczesne tendencje w projektowaniu wnętrz łazienkowych coraz częściej skłaniają się ku połączeniu funkcjonalności z wyrafinowanym stylem. W
Zakolanówki - ponadczasowy element garderoby
Zakolanówki, często postrzegane jedynie jako element stroju szkolnego lub rekwizyt z kreskówek, na przestrzeni lat ewoluowały, stając się waż
Co powinnaś wiedzieć o ochronie przeciwsłonecznej? 3 fakty na temat SPF
Czego potrzebuje skóra wiosną i latem? Zdecydowanie nawilżenia i regeneracji, ale także bardzo skutecznej ochrony przeciwsłonecznej. Kosmetolodzy wsk
Jakie gadżety reklamowe na targi?
Targi handlowe stanowią istotną platformę dla firm, aby promować swoje produkty i usługi, nawiązywać kontakty biznesowe oraz budować swoją markę. Jedn