Miłosny uczuciomierz na Walentynki
Spis treści
Autor
Z okazji Walentynek firma Oriflame przygotowała dla swoich klientów i konsultantów wyjątkową zabawę – „Walentynkowy uczuciomierz”, który wykorzystując nowoczesną metodę komputerowej analizy głosu, sprawdza uczucia osoby, na której nam zależy.
Podczas rozmowy telefonicznej uczuciomierz bada głos osoby, z którą rozmawiasz: analizuje barwę i wibracje głosu oraz zaangażowanie w rozmowę.Specjalne kody, dzięki którym będzie można wziąć udział w zabawie będą dostępne wraz misiem „Skradnij serce”, otrzymanym w momencie dokonania zakupów z katalogu Oriflame 2/2008 r. Akcja rozpoczyna się 21 stycznia 2008 r. Szczegóły dotyczące Walentynkowej zabawy Oriflame dostępne są na stronach:• www.skradnijserce.pl• www.oriflame.pl
Wersja do druku
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Paleniska ogrodowe – serce przydomowej przestrzeni
W obliczu coraz szybszego tempa życia poszukujemy sposobów na relaks i odpoczynek na łonie natury, nie wyjeżdżając daleko od domu. W tym kontekście
Wanna wolnostojąca przyścienna – nowoczesność i elegancja w łazience
Współczesne tendencje w projektowaniu wnętrz łazienkowych coraz częściej skłaniają się ku połączeniu funkcjonalności z wyrafinowanym stylem. W
Zakolanówki - ponadczasowy element garderoby
Zakolanówki, często postrzegane jedynie jako element stroju szkolnego lub rekwizyt z kreskówek, na przestrzeni lat ewoluowały, stając się waż
Co powinnaś wiedzieć o ochronie przeciwsłonecznej? 3 fakty na temat SPF
Czego potrzebuje skóra wiosną i latem? Zdecydowanie nawilżenia i regeneracji, ale także bardzo skutecznej ochrony przeciwsłonecznej. Kosmetolodzy wsk
Jakie gadżety reklamowe na targi?
Targi handlowe stanowią istotną platformę dla firm, aby promować swoje produkty i usługi, nawiązywać kontakty biznesowe oraz budować swoją markę. Jedn