Polska firma Wola specjalizująca się w produkcji rajstopek i skarpetek dla dzieci przeprowadziła wspólnie z TNS Polska cykl badań mających na celu wyjaśnienie, co dla Polek jest ważne przy wyborze ubrań dla dzieci.

Wnioski z wywiadów zogniskowanych potwierdziły, że produkty Woli spełniają oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
Polskie mamy chcą aby ich dzieci nosiły materiały zdrowe i wygodne, a przy tym ładne. Kładą duży nacisk na skład i zwracają uwagę, aby ubranka były z naturalnych surowców. Dobre gatunkowo tkaniny i dzianiny gwarantują także lepszą trwałość oraz odporność na wielokrotne pranie. Znając realne koszty, jakie pochłania ubieranie dziecka, życzą sobie jak najniższych nakładów na stroje. Ta potrzeba wynika z faktu, że maluchy szybko rosną i są dużo aktywniejsze od dorosłych, przez co łatwiej niszczą swoją garderobę.
„Idealne ubrania dla dzieci według pytanych przez nas Polek muszą być trwałe, wygodne i ładne. Niezależnie czy mówiły o bluzkach, sukienkach czy rajstopkach, liczyła się dla nich wysoka jakość i wykonanie z naturalnych produktów. Produkty dla dzieci Wola wykonane są ze 100% wysokogatunkowej bawełny. W badaniu niezwykle ważne dla nas było to, że zaprezentowane mamom rajstopki i skarpetki Woli spotkały się z ich szczególnym uznaniem” – powiedziała Agnieszka Dembska, Marketing Manager Wola.

Kobiety biorące udział w badaniu podkreślały duże znaczenie skarpetek i rajstopek dla dzieci, których zadaniem jest nie tylko dopełnienie stroju, ale często, zwłaszcza u dziewczynek, są jego dominującym i najbardziej zdobnym elementem. Co więcej, córki potrafią wymuszać na rodzicach zakup odpowiednich wzorów w swoim guście i pasujących do wybranej garderoby, czy panującej mody. Mamy dzieci do 12 roku życia, traktują rajstopy swoich pociech jako wizytówkę stylu i uważają, że te powinny być zawsze dobrze dopasowane.
„Czasem jak mamy jakąś okazję, kiedy chcę moją córkę ubrać w konkretny kolor to wtedy wybieramy się na poszukiwania i idziemy specjalnie po wybrane rajstopy do sklepu. Przy większych uroczystościach rodzinnych rajstopy, zarówno dla mojej córki, jak i dla mnie stają się takim celowym, ważnym zakupem” – powiedziała jedna z uczestniczek badań z Lublina.


















Podobne artykuły: