Gdzie się podziały tamte firanki
Spis treści
Autor
Polacy w kwestii aranżacji okien w ciągu ostatnich 10 lat przeszli rewolucję. Okna w naszych domach i mieszkaniach zaczęły przybierać różne kształty i kolory, a to sprawiło, że ciężkie firany i zasłony ustąpiły miejsca innym formom dekoracji. O tym, jak zmieniały się trendy rozmawiamy z Prezesem spółki Gardinia, producenta artykułów do aranżacji okna – Panem Witoldem Prask.
Panie Prezesie, gdzie się podziały tradycyjne, białe firanki, wiszące jeszcze niedawno w każdym polskim oknie?
Dawniej były one jednym z najważniejszych elementów wystroju wnętrz. Spora część osób,
w dalszym ciągu nie wyobraża sobie bez nich mieszkania.
Jednak Polacy, a zwłaszcza Polki, odczuwają coraz silniejszą potrzebę innego sposobu zasłaniania i odsłaniania okien.
Jaki jest ten inny sposób?
Jedni pragną być ekologiczni, drudzy cenią przepych, a jeszcze inni preferują minimalizm. Zadaniem Gardiniii jest spełnianie tych potrzeb i marzeń o oknie jak z obrazka.
Czyli każdy znajdzie coś dla siebie wśród produktów Gardinii?
Zdecydowanie. Rozwój technologiczny ostatnich lat umożliwił produkcję artykułów dekoracyjnych oraz zabezpieczeń przeciwsłonecznych we wszelkich formach, stylach i kolorach. Klient może wybierać; rolety – klasyczne, rzymskie, plisowane, zebra lub thermo, z tkaniny albo bambusa. Żaluzje – poziome lub pionowe, drewniane, plastikowe albo metalowe. Karnisze – metalowe lub drewniane, linowe, drążkowe albo szynowe.
A jeśli mam okno okrągłe?
Może mieć Pani również okno w kształcie trójkąta, trapezu czy owalu albo nawet zamontowane na dachu. Może ono również zajmować całą ścianę. Nasza specjalna oferta to produkty „Na miarę Twoich okien” . Chcemy by GARDINIA była przyjaciółką polskich okien.
Czy warto aranżacji okna poświęcać tyle uwagi?
Okno to jeden z najważniejszych elementów wnętrza. Poprzez swoją aranżację buduje atmosferę pomieszczenia, nadaje mu styl, jest wyrazem gustu i statusu życiowego mieszkańców. Naszą ambicją jest sprawić, by okno poprzez swój wystrój idealnie wpisało się w klimat pomieszczenia. Właśnie dlatego międzynarodowy koncern Gardinia już od ponad 60 lat wsłuchuje się w potrzeby klientów, a jego polski oddział w podwrocławskim Domasławiu od 18 lat dokłada wszelkich starań, aby zaoferować produkty, które sprawią, że firanek nie będzie nam żal.
Rozmawiała: Beata Butwicka
.
Wersja do druku
Panie Prezesie, gdzie się podziały tradycyjne, białe firanki, wiszące jeszcze niedawno w każdym polskim oknie?
Dawniej były one jednym z najważniejszych elementów wystroju wnętrz. Spora część osób,
w dalszym ciągu nie wyobraża sobie bez nich mieszkania.
Jednak Polacy, a zwłaszcza Polki, odczuwają coraz silniejszą potrzebę innego sposobu zasłaniania i odsłaniania okien.
Jaki jest ten inny sposób?
Jedni pragną być ekologiczni, drudzy cenią przepych, a jeszcze inni preferują minimalizm. Zadaniem Gardiniii jest spełnianie tych potrzeb i marzeń o oknie jak z obrazka.
Czyli każdy znajdzie coś dla siebie wśród produktów Gardinii?
Zdecydowanie. Rozwój technologiczny ostatnich lat umożliwił produkcję artykułów dekoracyjnych oraz zabezpieczeń przeciwsłonecznych we wszelkich formach, stylach i kolorach. Klient może wybierać; rolety – klasyczne, rzymskie, plisowane, zebra lub thermo, z tkaniny albo bambusa. Żaluzje – poziome lub pionowe, drewniane, plastikowe albo metalowe. Karnisze – metalowe lub drewniane, linowe, drążkowe albo szynowe.
A jeśli mam okno okrągłe?
Może mieć Pani również okno w kształcie trójkąta, trapezu czy owalu albo nawet zamontowane na dachu. Może ono również zajmować całą ścianę. Nasza specjalna oferta to produkty „Na miarę Twoich okien” . Chcemy by GARDINIA była przyjaciółką polskich okien.
Czy warto aranżacji okna poświęcać tyle uwagi?
Okno to jeden z najważniejszych elementów wnętrza. Poprzez swoją aranżację buduje atmosferę pomieszczenia, nadaje mu styl, jest wyrazem gustu i statusu życiowego mieszkańców. Naszą ambicją jest sprawić, by okno poprzez swój wystrój idealnie wpisało się w klimat pomieszczenia. Właśnie dlatego międzynarodowy koncern Gardinia już od ponad 60 lat wsłuchuje się w potrzeby klientów, a jego polski oddział w podwrocławskim Domasławiu od 18 lat dokłada wszelkich starań, aby zaoferować produkty, które sprawią, że firanek nie będzie nam żal.
Rozmawiała: Beata Butwicka
.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Paleniska ogrodowe – serce przydomowej przestrzeni
W obliczu coraz szybszego tempa życia poszukujemy sposobów na relaks i odpoczynek na łonie natury, nie wyjeżdżając daleko od domu. W tym kontekście
Wanna wolnostojąca przyścienna – nowoczesność i elegancja w łazience
Współczesne tendencje w projektowaniu wnętrz łazienkowych coraz częściej skłaniają się ku połączeniu funkcjonalności z wyrafinowanym stylem. W
Zakolanówki - ponadczasowy element garderoby
Zakolanówki, często postrzegane jedynie jako element stroju szkolnego lub rekwizyt z kreskówek, na przestrzeni lat ewoluowały, stając się waż
Co powinnaś wiedzieć o ochronie przeciwsłonecznej? 3 fakty na temat SPF
Czego potrzebuje skóra wiosną i latem? Zdecydowanie nawilżenia i regeneracji, ale także bardzo skutecznej ochrony przeciwsłonecznej. Kosmetolodzy wsk
Jakie gadżety reklamowe na targi?
Targi handlowe stanowią istotną platformę dla firm, aby promować swoje produkty i usługi, nawiązywać kontakty biznesowe oraz budować swoją markę. Jedn