Agencja reklamowa Anomaly rozpoczęła globalną kampanię reklamową Diesel, którą przywołuję " Być głupim " - Be Stupid. Na ironicznych reklamach kampanii "Be Stupid" zostały umieszczone żartobliwe, ale oddające rzeczywistość hasła odpowiadające ilustracjom.
Celem prowokacyjnej kampanii jest odświeżenie głównych wartości marki. Odwaga i nieordynarność, życie pełnią, chęć podejmowania ryzyka. " Be Stupid. Diesel "- filozofia głupoty nawołuje do odrzucenia powagi, namawia: nie bój się, ponoś ryzyko, idź za głosem serca. Wizja promowanej przez Diesel " Głupoty " jest niezwykle atrakcyjna. Podejrzewam, że grupa docelowa złapie ten haczyk.

Ja osobiście śmiało mogę dołączyć do grupy głupców, gdyż zdiagnozowałam u siebie większość syndromów wymienianych w kampanii. Moim ulubionym hasłem jest " Gdybyśmy nie mieli głupich myśli, nie mieli byśmy żadnych interesujących myśli w ogóle."















Podobne artykuły: