The Swarovski Bathroom
Spis treści
Autor Materiały prasowe
Grupa Kludi, po serii JOOP!, ponownie wkracza na rynek produktów luksusowych. Jako jedna z garstki firm na świecie otrzymała wyłączność na posługiwanie się logotypem czołowego producenta szlifowanego kryształu na świecie – firmy Swarovski. Już za kilka tygodni pojawi się pierwsza w Europie Wschodniej ekspozycja tej niezwykłej łazienki.
Patent na Swarovskiego „The Swarovski Bathroom” to całkowicie nowa koncepcja łazienki inspirowanej formą kryształu. Motyw kryształu pojawia się nie tylko w poszczególnych elementach jej wyposażenia, ale także w całej architekturze pomieszczenia.W tym wyjątkowym projekcie można zobaczyć na przykład kryształowe uchwyty baterii oraz żyrandole. Projektanci łazienki odeszli od kątów prostych na rzecz ukośnych płaszczyzn charakterystycznych dla kryształów. Skośne cięcia widoczne są na wykonanej z kamienia (granitu lub wapienia) powierzchni ścian oraz kamiennej podłodze. Ukośnie względem siebie ustawione są także ściany kabiny prysznicowej. Grupa Kludi i firma Swarovski z projektem kryształowej łazienki przygotowują się na podbój rynków międzynarodowych. Pierwsza prezentacja łazienki „The Swarovski Bathroom” w formie eventu odbyła się w Budapeszcie. Premiera łazienki miała również miejsce poza granicami Europy - w USA.Już za kilka tygodni w Moskwie pojawi się pierwsza w Europie Wschodniej ekspozycja łazienki Swarovski. Kludi przymierza się do stworzenia ekspozycji w Polsce, ale czas i miejsce tego wydarzenia pozostają jeszcze tajemnicą.
Znane na całym świecie kryształy firmy Swarovski, wykorzystywane są w świecie mody, wyrobie biżuterii, produkcji oświetlenia, projektowaniu wnętrz oraz w kosmetyce. Ze Swarovskim współpracowali tej miary artyści, co Salvador Dali czy Andy Warhol. Znane nazwiska kojarzone z kryształami to choćby: królowa Elżbieta II, Marilyn Monroe Maria Callas, Coco Chanel, DiorMarlena Dietrich, Faye Dunaway, Tina Turner czy Shirley Bassey.![](/webp_podstrony/1/788b.jpg-art-the-swarovski-bathroom.webp)
![](/webp_podstrony/1/788c.jpg-art-the-swarovski-bathroom.webp)
![](/webp_podstrony/1/788d.jpg-art-the-swarovski-bathroom.webp)
Wersja do druku
![](/webp_podstrony/1/788.jpg-art-the-swarovski-bathroom.webp)
![](/webp_podstrony/1/788a.jpg-art-the-swarovski-bathroom.webp)
![](/webp_podstrony/1/788b.jpg-art-the-swarovski-bathroom.webp)
![](/webp_podstrony/1/788c.jpg-art-the-swarovski-bathroom.webp)
![](/webp_podstrony/1/788d.jpg-art-the-swarovski-bathroom.webp)
![](/webp_podstrony/1/788e.jpg-art-the-swarovski-bathroom.webp)
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Gęstość odżywcza a gęstość energetyczna. Co jeść, żeby nie przytyć?
Diety odchudzające często wybiera się z troski o piękną i smukłą sylwetkę. Tymczasem można jeść mało i nie tracić wagi lub wręcz przeciwnie &ndash
ABC plażowania czyli o czym należy pamiętać podczas kąpieli słonecznych?
Słoneczna plaża to spełnienie wakacyjnych marzeń. Słońce wpływa na wydzielanie hormonu szczęścia, bierze udział w syntezie witaminy D i wspaniale rela
Multifunkcyjna pielęgnacja i ochrona twarzy i ust!
Nie ma jednej, wspólnej, skutecznej rutyny pielęgnacyjnej dla wszystkich typów cery, ponieważ każda ma indywidualne wymagania. Dlatego w specja
Wpływ integracji Allegro z DPD na poprawę obsługi klienta i szybkość dostaw | Apilo
Integracja z kurierem DPD może znacząco wpłynąć na jakość obsługi klienta i efektywność procesów dostaw. Zintegruj sprzedaż na allegro z
Odzież streetwear - wygoda, styl i indywidualizm w jednym
Każdego dnia mijają nas osoby ubrane w najprzeróżniejszy sposób. Jedni przykuwają uwagę bardziej, inni wcale. Dlaczego tak się dzieje? Trudn