Czy wybór napoju może stać się manifestem filozofii życia? Pepsi Max – czyli prawdziwa Pepsi, ale bez zbędnego cukru – wierzy, że tak. To dlatego na swoich nowych opakowaniach umieściła buntownicze w wymowie hasła, z którymi identyfikują się jej wielbiciele.

Po Pepsi Max sięgną zatem chętnie ci, którzy „Nie mają planu B.”, wierzą, że „Life is a game” oraz, że „Skromność hamuje”.

Wiosną tego roku na półkach sklepowych królować będą nowe opakowania Pepsi Max, z hasłami odwołującymi się do filozofii tej marki, jaką jest życie pełną piersią i bez ograniczeń. Na butelkach i puszkach już pojawiły się hasła:

•    Nie ma planu B
•    Nuda kosztuje więcej niż myślisz
•    Nikt nie obiecał że będzie łatwo

i wreszcie to mówiące w równym stopniu o stylu życia, co o właściwościach produktu:
•    Bez słodzenia

Do non-konformistycznych postaw Pepsi nawołuje nie tylko na butelkach, ale i vlepkach z hasłami:

•    „Bierz na Maxa!”
•    „Life is a game!”
•    „Ostatni nie będą pierwszymi!”
•     „Skromność hamuje!”
•    „A kto cie powstrzyma?”
•    „Nie dajesz, to bierz!”
•    „Lepiej żałować!”

Pozostaje więc tylko wziąć pod pachę kumpli i ruszyć na podbój świata z puszką-manifestem w ręce.

Pepsi Max dostępna jest:
•    w puszkach 0,33 l (cena rekomendowana 1,59 zł)
•    butelkach plastikowych typu PET o objetościach:
−    0,5 l (cena rekomendowana 2,79 zł)
−    1 l  (cena rekomendowana 3,89 zł)
−    2 l (cena rekomendowana 5,39 zł)



Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku