Coraz częściej mówi się, że XXI wiek jest wiekiem kobiet. Płeć piękna z wdziękiem zajmuje obszary dotychczas zarezerwowane dla mężczyzn albo chce mieć we wspólnej przestrzeni coś tylko dla siebie. Prawie rok temu w Krakowie pojawiło się pierwsze biuro turystyczne dla pań. Teraz przyszedł czas na internetowy serwis rezerwacji biletów lotniczych, uruchomiony z myślą o internautkach.

Portal samolotka.pl zostaÅ‚ uruchomiony przy użyciu systemu rezerwacyjnego krakowskiej firmy TravelTECH, która tworzy swoje nowatorskie rozwiÄ…zania do obsÅ‚ugi rezerwacji on-line w oparciu o dostÄ™p do baz danych jednego z wiodÄ…cych na Å›wiecie systemów globalnej dystrybucji – Galileo by Travelport. Do dyspozycji klientek jest również zespół konsultantów odpowiedzialnych za obsÅ‚ugÄ™ rezerwacji internetowych oraz telefonicznych firmy TravelOVO, należącej do Grupy Rainbow Tours SA, posiadajÄ…cy wieloletnie doÅ›wiadczenie w obsÅ‚udze rezerwacji internetowych oraz telefonicznych.

– Ze wzglÄ™du na brak czasu i wielość zadaÅ„, które stojÄ… przed współczesnymi kobietami, panie coraz częściej wykorzystujÄ… Internet, aby dokonywać zakupów, pÅ‚atnoÅ›ci, zdobywać informacje – mówi Iza ZiemiÅ„ska, współwÅ‚aÅ›cicielka portalu – ale ciÄ…gle jest wiele kobiet, które zwyczajnie siÄ™ go bojÄ…. Chcemy je przekonać, że rezerwowanie biletów lotniczych jest bezpieczne i Å‚atwe i może być pierwszym krokiem do speÅ‚nienia podróżniczych marzeÅ„, które czasem przychodzÄ… do gÅ‚owy każdej kobiecie. Dlatego nasz serwis krok po kroku tÅ‚umaczy, jak zarezerwować bilet, uczy, że rezerwacja nie oznacza zakupu i bezkosztowo można jÄ… anulować, a wiÄ™c można siÄ™ niÄ… po prostu pobawi i jak w koÅ„cu bezpiecznie kupić bilet. WyjaÅ›nia internetowe pojÄ™cia, przybliża procedury i chce „rozmawiać” z użytkowniczkami.

– Tych, którzy rozumiejÄ… kobiece potrzeby, nie dziwi fakt, że panie, w dużo wiÄ™kszym stopniu niż panowie, biorÄ… udziaÅ‚ w internetowym życiu spoÅ‚ecznym, wymieniajÄ… siÄ™ doÅ›wiadczeniami, wspierajÄ… siÄ™, tworzÄ… maÅ‚e spoÅ‚ecznoÅ›ci – dodaje Ewa Tyralik, druga współwÅ‚aÅ›cicielka serwisu.

– Z jednej strony chcÄ… siÄ™ wyróżniać z grupy, z którÄ… siÄ™ identyfikujÄ…, z drugiej – chcÄ… do niej przynależeć. Mamy nadziejÄ™, że u nas poczujÄ… siÄ™ u siebie, że polubiÄ… w sieci swoje unikatowe miejsce. Kobieta to wymagajÄ…ca klientka, w adresowanych do niej komunikatach każdy szczegół musi być dopracowany. Mamy Å›wiadomość, jak trudny cel sobie postawiÅ‚yÅ›my!



Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku