Wieczór tylko dla Pań w Kupcu Poznańskim
Spis treści
Autor
Piątek 20 marca zapowiada się niezwykle ekscytująco w Kupcu Poznańskim. Centrum zaprasza na VIPowski wieczór przeznaczony tylko dla Pań. Imprezę poprowadzi gwiazda znana ze szklanego ekranu, ulubieniec kobiet – Marcin Prokop.
Wersja do druku
Hasłem przewodnim piątkowego wieczoru będzie Szmaragdowy Powiew Wiosny. Na gości czekać będzie wiele niespodzianek, wśród których nie zabraknie pokazów biżuterii YES oraz najnowszych kolekcji mody znanych marek, takich jak: Gerry Weber, Kassja, Caterina Collection oraz Eva Minge.
Dzięki prezentacji firmy Inglot goście będą mieli okazję poznać trendy w wizażu i kolorystyce obowiązujące w nadchodzącym sezonie. Z myślą o Paniach, które chcą na wiosnę zadbać o linię, firma Naturhouse przedstawi ofertę swoich produktów oraz przeprowadzi indywidualne konsultacje dietetyczne.
Wieczór uświetni występ duetu muzycznego - Ewy Nawrot i Macieja Flaczyńskiego. Na gości czekać będzie również spotkanie z pisarką Joanną Jodełką połączone z promocją jej najnowszej książki "Polichromia".
To nie wszystkie atrakcje, jakie przewidzieli organizatorzy. Specjalnie na tę okazję Matti Restaurant zaprezentuje sztukę przyrządzania sushi, a Adam Hołoga, wicemistrz Dilmah Tea Sommelier Competition 2007 wpierany przez markę Nemiroff, da popisowy pokaz parzenia herbaty oraz przedstawi kilka sztuczek barmańskich.
Nie zabraknie także konkursów z cennymi nagrodami, wyśmienitych trunków i smacznego poczęstunku.
Szansę na zdobycie zaproszenia na VIPowski wieczór ma każda klientka, która w dniach od 6 do 17 marca zrobi zakupy sklepach Kupca Poznańskiego na kwotę min. 100 złotych. Otrzymany kupon konkursowy należy wrzucić do urny zlokalizowanej koło fontanny. Pierwsze 150 zgłoszeń wygrywa. Nagrodzone osoby otrzymają dwuosobowe zaproszenia drogą pocztową.
Dzięki prezentacji firmy Inglot goście będą mieli okazję poznać trendy w wizażu i kolorystyce obowiązujące w nadchodzącym sezonie. Z myślą o Paniach, które chcą na wiosnę zadbać o linię, firma Naturhouse przedstawi ofertę swoich produktów oraz przeprowadzi indywidualne konsultacje dietetyczne.
Wieczór uświetni występ duetu muzycznego - Ewy Nawrot i Macieja Flaczyńskiego. Na gości czekać będzie również spotkanie z pisarką Joanną Jodełką połączone z promocją jej najnowszej książki "Polichromia".
To nie wszystkie atrakcje, jakie przewidzieli organizatorzy. Specjalnie na tę okazję Matti Restaurant zaprezentuje sztukę przyrządzania sushi, a Adam Hołoga, wicemistrz Dilmah Tea Sommelier Competition 2007 wpierany przez markę Nemiroff, da popisowy pokaz parzenia herbaty oraz przedstawi kilka sztuczek barmańskich.
Nie zabraknie także konkursów z cennymi nagrodami, wyśmienitych trunków i smacznego poczęstunku.
Szansę na zdobycie zaproszenia na VIPowski wieczór ma każda klientka, która w dniach od 6 do 17 marca zrobi zakupy sklepach Kupca Poznańskiego na kwotę min. 100 złotych. Otrzymany kupon konkursowy należy wrzucić do urny zlokalizowanej koło fontanny. Pierwsze 150 zgłoszeń wygrywa. Nagrodzone osoby otrzymają dwuosobowe zaproszenia drogą pocztową.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Paleniska ogrodowe – serce przydomowej przestrzeni
W obliczu coraz szybszego tempa życia poszukujemy sposobów na relaks i odpoczynek na łonie natury, nie wyjeżdżając daleko od domu. W tym kontekście
Wanna wolnostojąca przyścienna – nowoczesność i elegancja w łazience
Współczesne tendencje w projektowaniu wnętrz łazienkowych coraz częściej skłaniają się ku połączeniu funkcjonalności z wyrafinowanym stylem. W
Zakolanówki - ponadczasowy element garderoby
Zakolanówki, często postrzegane jedynie jako element stroju szkolnego lub rekwizyt z kreskówek, na przestrzeni lat ewoluowały, stając się waż
Co powinnaś wiedzieć o ochronie przeciwsłonecznej? 3 fakty na temat SPF
Czego potrzebuje skóra wiosną i latem? Zdecydowanie nawilżenia i regeneracji, ale także bardzo skutecznej ochrony przeciwsłonecznej. Kosmetolodzy wsk
Jakie gadżety reklamowe na targi?
Targi handlowe stanowią istotną platformę dla firm, aby promować swoje produkty i usługi, nawiązywać kontakty biznesowe oraz budować swoją markę. Jedn