Kolekcja Chantelle na wiosnę-lato 2009
Spis treści
Autor
Kolekcja Chantelle na wiosnę-lato 2009 to powrót do elegancji, dopasowanych fasonów i delikatnych tkanin. French Allure pobudza wyobraźnię kobiet na całym świecie, a Chantelle ubiera je we francuską lekkość i styl.
Wersja do druku
Bielizna z linii Fleur Couture leży na skórze jak klejnot. Na tiulu niczym tatuaż rozpościera swoje płatki haftowany, uwodzicielski kwiat w stylu Couture. Stylowa linia, przezroczystość i kobiecość.
W tym sezonie absolutną nowością jest wygodna i niewidzialna bielizna z linii Ultra Invisible. Pozbawiona szwów satyna w mieniących się kolorach staje się niewidoczna nawet pod najcieńszą tkaniną, a sylwetka – smukła i idealnie wyrzeźbiona.
Africa - w tym sezonie w odcieniach koktajlowym i złamanego różu, kolejny raz podbija serca kobiet z temperamentem. "Ucieczka" to przewodnie słowo odsłony bielizny, w której eksponowane są zwierzęce motywy afrykańskiej przyrody. Tym razem w postaci skóry beżowego, niebezpiecznego pytona.
Romantyczna, haftowana w letnie kwiaty w delikatnych kolorach linia Caprice jest jak dotyk poezji - dodaje świeżości oraz czarującego uroku.
Wyrafinowana i nowoczesna, idealna na letnie wieczory bielizna z linii Pure Beauty, łączy elegancję gładkiej satynowej tkaniny z lekką, geometryczna koronką.
Kolekcja wiosna-lato to radość i świeżość, dominują zarówno czyste kolory jak i przytłumione tony różu, brzoskwini i fuksji. W palecie beżowo-złotych ponadczasowych kolorów - znajdziemy odcienie kości słoniowej, barwy cieliste i mleczne oraz nasycone złoto.Dopełnieniem kolekcji są klasyczna czerń i biel.
Do nowości dołączają wielkie klasyki (Chantilly, Rive Gauche, Pretty Graphie, Boudoir), które łączą w sobie doświadczenie marki Chantelle i jej wyczucie kobiecego piękna.
W tym sezonie absolutną nowością jest wygodna i niewidzialna bielizna z linii Ultra Invisible. Pozbawiona szwów satyna w mieniących się kolorach staje się niewidoczna nawet pod najcieńszą tkaniną, a sylwetka – smukła i idealnie wyrzeźbiona.
Africa - w tym sezonie w odcieniach koktajlowym i złamanego różu, kolejny raz podbija serca kobiet z temperamentem. "Ucieczka" to przewodnie słowo odsłony bielizny, w której eksponowane są zwierzęce motywy afrykańskiej przyrody. Tym razem w postaci skóry beżowego, niebezpiecznego pytona.
Romantyczna, haftowana w letnie kwiaty w delikatnych kolorach linia Caprice jest jak dotyk poezji - dodaje świeżości oraz czarującego uroku.
Wyrafinowana i nowoczesna, idealna na letnie wieczory bielizna z linii Pure Beauty, łączy elegancję gładkiej satynowej tkaniny z lekką, geometryczna koronką.
Kolekcja wiosna-lato to radość i świeżość, dominują zarówno czyste kolory jak i przytłumione tony różu, brzoskwini i fuksji. W palecie beżowo-złotych ponadczasowych kolorów - znajdziemy odcienie kości słoniowej, barwy cieliste i mleczne oraz nasycone złoto.Dopełnieniem kolekcji są klasyczna czerń i biel.
Do nowości dołączają wielkie klasyki (Chantilly, Rive Gauche, Pretty Graphie, Boudoir), które łączą w sobie doświadczenie marki Chantelle i jej wyczucie kobiecego piękna.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Czas na ziemniaki - przepis na Dauphinoise z grzybami
Często występują tylko jako dodatek do głównego dania, a mogą pełnić w nim rolę główną. Nasze rodzime ziemniaki to produkt o dużej wart
Retinol plus fotoprotekcja - jesienny tandem dla odmłodzenia i regeneracji
Jesień to zdecydowanie czas retinolu. Odmłodzenie, regeneracja i normalizacja to to, czego bardzo potrzebuje nasza skóra po lecie. Eksperci wskazują,
Moda w detalach – jak dobierać akcesoria, by podkreślić styl?
Akcesoria to jeden z najważniejszych elementów każdej stylizacji. Niezależnie od tego, czy preferujesz minimalizm, klasykę, czy odważne zestawienia,
Dlaczego warto pić sok pomidorowy?
Sok pomidorowy to prawdziwa skarbnica wartości odżywczych, które mają pozytywny wpływ na zdrowie. Dzięki obecności witamin, minerałów oraz
Różowy październik czas start! Ruszyła akcja Przymierz się do samobadania
Już po raz drugi organizatorzy kampanii ?Wylecz raka piersi HER2+?1 we współpracy z marką modową H&M ruszają z akcją ?Przymierz się do samobadania?. W p