Nowa marka odzieży debiutuje na polskim rynku
Spis treści
Autor
Dynamizm, pasja, oryginalny i aktywny styl wyróżniają nową, polską markę odzieży H@C, która zadebiutowała we wrześniu na krajowym rynku. Dostępne w renomowanych sklepach kolekcje H@C kierowane są do młodzieży gimnazjalnej.
Wśród odbiorców znaleźć się mają osoby szukające sposobu na podkreślenie przynależności do określonej społeczności, przy jednoczesnym zaakcentowaniu własnej odmienności i kreatywnego podejścia do wyglądu.
Wersja do druku
Inspiracji do jej stworzenia projektanci szukali na międzynarodowych targach mody i obserwując młodzież w stolicach europejskich. Konsultowali swoje propozycje również z najważniejszą grupą – gimnazjalistami. Nazwy linii korespondują ze stylem i przeznaczeniem odzieży. Party, City, Dance, School Boy czy School Girl to tylko część zaprezentowanych zestawień, które dodatkowo można między sobą dowolnie łączyć. Dominują szarości, fiolety i czerń, nie brakuje również koloru czerwonego i pomarańczowego.
H@C przygotował dla gimnazjalistów pełny asortyment odzieży: t-shirty, bluzy, swetry, spodnie i kurtki. Na chłodniejsze dni można znaleźć także czapki, szaliki i rękawiczki.
– Na początek ubrania z metką H@C będą dostępne w sklepach multibrandowych. Planujemy jednak jak najszybciej otworzyć własne punkty dystrybucji w dużych miastach. – mówi Łukasz Wawrzyniak. Do końca pierwszego kwartału 2009 roku będzie ich około dwanaście. – dodaje.
H@C przygotował dla gimnazjalistów pełny asortyment odzieży: t-shirty, bluzy, swetry, spodnie i kurtki. Na chłodniejsze dni można znaleźć także czapki, szaliki i rękawiczki.
– Na początek ubrania z metką H@C będą dostępne w sklepach multibrandowych. Planujemy jednak jak najszybciej otworzyć własne punkty dystrybucji w dużych miastach. – mówi Łukasz Wawrzyniak. Do końca pierwszego kwartału 2009 roku będzie ich około dwanaście. – dodaje.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Paleniska ogrodowe – serce przydomowej przestrzeni
W obliczu coraz szybszego tempa życia poszukujemy sposobów na relaks i odpoczynek na łonie natury, nie wyjeżdżając daleko od domu. W tym kontekście
Wanna wolnostojąca przyścienna – nowoczesność i elegancja w łazience
Współczesne tendencje w projektowaniu wnętrz łazienkowych coraz częściej skłaniają się ku połączeniu funkcjonalności z wyrafinowanym stylem. W
Zakolanówki - ponadczasowy element garderoby
Zakolanówki, często postrzegane jedynie jako element stroju szkolnego lub rekwizyt z kreskówek, na przestrzeni lat ewoluowały, stając się waż
Co powinnaś wiedzieć o ochronie przeciwsłonecznej? 3 fakty na temat SPF
Czego potrzebuje skóra wiosną i latem? Zdecydowanie nawilżenia i regeneracji, ale także bardzo skutecznej ochrony przeciwsłonecznej. Kosmetolodzy wsk
Jakie gadżety reklamowe na targi?
Targi handlowe stanowią istotną platformę dla firm, aby promować swoje produkty i usługi, nawiązywać kontakty biznesowe oraz budować swoją markę. Jedn