Rollupy reklamowe - jakie mają zalety i gdzie się sprawdzają?
Każda firma w obecnych czasach wie, że marketing jest podstawą do rozwoju i jednocześnie efektywnego istnienia biznesu. Nie da się ukryć, że możliwości w tym zakresie są obecnie niczym nie ograniczone. Każde przedsiębiorstwo może we własnym zakresie zaprojektować dla siebie idealną strategię marketingową, która jednocześnie utoruje mu drogę do sukcesu. Jednym z popularniejszych sposobów na skuteczną reklamę są rollupy reklamowe. Jakie są ich największe zalety i kiedy się one sprawdzą?
Czym są rollupy reklamowe?
Rollupy reklamowe to nic innego jak tradycyjne stojaki reklamowe. Na uwagę zasługuje z pewnością ich konstrukcja. Każdy rollup reklamowy składa się przede wszystkim ze specjalnej kasety. Ona jest z kolei wyposażona w system rolujący, a także solidny, aluminiowy stelaż oraz mechanizm napinający. Dodatkowo rollupy reklamowe mają również listwę zaciskową oraz wysięgnik w dowolnym rozmiarze. Sama reklama, która ma być wykorzystana w rollupach reklamowych jest drukowana na specjalnym materialne- najczęściej jest to black out. Jednak materiał można wybierać dowolnie zgodnie z potrzebami, a także możliwościami finansowymi reklamodawcy. Black out jest materiałem zdecydowanie droższym, jednak w jest on również wyjątkowo trwały. Wówczas taka reklama posłuży firmie przez lata. Będzie ona odporna na blaknięcie, a także wielokrotne zwijanie i rozwijanie.
Jakie są największe zalety rollupów reklamowych?
Rollupy reklamowe mimo swojego tradycjonalizmu są bardzo chętnie wykorzystywane. Z pewnością ogromne znaczenie mają tu ich niekwestionowane zalety. Przede wszystkim, rollupy reklamowe wyróżniają się:
-
prostym i szybkim montażem- bez problemy można je zarówno złożyć jak i rozłożyć;
-
brakiem problemów podczas transportu- materiał reklamowy jest zabezpieczony i nie jest narażony na uszkodzenia;
-
efektywnością w roli nośnika reklamy;
-
niewielką wagę;
-
odpornością i trwałością na uszkodzenia.
Gdzie sprawdzają się rollupy reklamowe?
Przekaz nadrukowany na rollupach reklamowych sprawdza się w wielu sytuacjach. Przede wszystkim można z nich skorzystać wszędzie tam, gdzie niezbędne jest wywarcie szybkiego i piorunującego wrażenia na potencjalnym kliencie. To świetny nośnik reklamy, który sprawdzi się podczas szkoleń, spotkań biznesowych czy konferencji. Rollupy reklamowe można także wykorzystać podczas targów i firmowych eventów. Skutecznie przyciągają one wzrok klientów i pozwalają skutecznie zapamiętać firmę i wykreowany przez nią przekaz reklamowy. Co więcej, wybierając większy rozmiar rollupów reklamowych, uzyskuje się znacznie większą powierzchnię reklamową.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Czas na ziemniaki - przepis na Dauphinoise z grzybami
Często występują tylko jako dodatek do głównego dania, a mogą pełnić w nim rolę główną. Nasze rodzime ziemniaki to produkt o dużej wart
Retinol plus fotoprotekcja - jesienny tandem dla odmłodzenia i regeneracji
Jesień to zdecydowanie czas retinolu. Odmłodzenie, regeneracja i normalizacja to to, czego bardzo potrzebuje nasza skóra po lecie. Eksperci wskazują,
Moda w detalach – jak dobierać akcesoria, by podkreślić styl?
Akcesoria to jeden z najważniejszych elementów każdej stylizacji. Niezależnie od tego, czy preferujesz minimalizm, klasykę, czy odważne zestawienia,
Dlaczego warto pić sok pomidorowy?
Sok pomidorowy to prawdziwa skarbnica wartości odżywczych, które mają pozytywny wpływ na zdrowie. Dzięki obecności witamin, minerałów oraz
Różowy październik czas start! Ruszyła akcja Przymierz się do samobadania
Już po raz drugi organizatorzy kampanii ?Wylecz raka piersi HER2+?1 we współpracy z marką modową H&M ruszają z akcją ?Przymierz się do samobadania?. W p