Każda firma w obecnych czasach wie, że marketing jest podstawą do rozwoju i jednocześnie efektywnego istnienia biznesu. Nie da się ukryć, że możliwości w tym zakresie są obecnie niczym nie ograniczone. Każde przedsiębiorstwo może we własnym zakresie zaprojektować dla siebie idealną strategię marketingową, która jednocześnie utoruje mu drogę do sukcesu. Jednym z popularniejszych sposobów na skuteczną reklamę są rollupy reklamowe. Jakie są ich największe zalety i kiedy się one sprawdzą?


Czym są rollupy reklamowe?

Rollupy reklamowe to nic innego jak tradycyjne stojaki reklamowe. Na uwagę zasługuje z pewnością ich konstrukcja. Każdy rollup reklamowy składa się przede wszystkim ze specjalnej kasety. Ona jest z kolei wyposażona w system rolujący, a także solidny, aluminiowy stelaż oraz mechanizm napinający. Dodatkowo rollupy reklamowe mają również listwę zaciskową oraz wysięgnik w dowolnym rozmiarze. Sama reklama, która ma być wykorzystana w rollupach reklamowych jest drukowana na specjalnym materialne- najczęściej jest to black out. Jednak materiał można wybierać dowolnie zgodnie z potrzebami, a także możliwościami finansowymi reklamodawcy. Black out jest materiałem zdecydowanie droższym, jednak w jest on również wyjątkowo trwały. Wówczas taka reklama posłuży firmie przez lata. Będzie ona odporna na blaknięcie, a także wielokrotne zwijanie i rozwijanie.

Jakie są największe zalety rollupów reklamowych?

Rollupy reklamowe mimo swojego tradycjonalizmu są bardzo chętnie wykorzystywane. Z pewnością ogromne znaczenie mają tu ich niekwestionowane zalety. Przede wszystkim, rollupy reklamowe wyróżniają się:

 

  • prostym i szybkim montażem- bez problemy można je zarówno złożyć jak i rozłożyć;

  • brakiem problemów podczas transportu- materiał reklamowy jest zabezpieczony i nie jest narażony na uszkodzenia;

  • efektywnością w roli nośnika reklamy;

  • niewielką wagę;

  • odpornością i trwałością na uszkodzenia.

Gdzie sprawdzają się rollupy reklamowe?

Przekaz nadrukowany na rollupach reklamowych sprawdza się w wielu sytuacjach. Przede wszystkim można z nich skorzystać wszędzie tam, gdzie niezbędne jest wywarcie szybkiego i piorunującego wrażenia na potencjalnym kliencie. To świetny nośnik reklamy, który sprawdzi się podczas szkoleń, spotkań biznesowych czy konferencji. Rollupy reklamowe można także wykorzystać podczas targów i firmowych eventów. Skutecznie przyciągają one wzrok klientów i pozwalają skutecznie zapamiętać firmę i wykreowany przez nią przekaz reklamowy. Co więcej, wybierając większy rozmiar rollupów reklamowych, uzyskuje się znacznie większą powierzchnię reklamową.


Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku